شناسهٔ خبر: 32506686 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیکنز:نباید فشار قهرمانی را روی دوش تیم می‌گذاشتیم/برخی هوادار تراکتورسازی نیستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز روز بدشانسی ما بود خیلی بدشانسی آوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جورج لیکنز بعد از شکست 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر گفت: امروز روز بدشانسی ما بود خیلی بدشانسی آوردیم. بعد از ۲ بازی گذشته این بهترین عملکرد ما در زمین بود.

وی ادامه داد: امروز بازی ترکیبی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود هفته گذشته هم یک پنالتی را برای ما نگرفتند و امروز هم دید چه اتفاقاتی رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: در دو بازی قبلی بد بودیم اما امروز نمایش خوبی ارائه دادیم و سزوار باخت نبودیم. در دیدار قبلی هم خوب بازی کردیم ذوب‌آهن در این روزها شرایط خوبی در لیگ و آسیا دارد و امروز هم به پیروزی رسید. برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

لیکنز در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی برای تراکتور رخ داد که از کورس مدعیان قهرمانی جا ماند، گفت: هیچ موقع نگفتم که قرار است قهرمان شویم اما عملکرد و شخصیت‌  ما در بازی‌های قبلی نشان دهنده کیفیت تیم ما بود. غیر از دیدار مقابل سپیدرود در بازی‌های دیگر نشان دادیم که شخصیت تیمی ما چگونه است.

وی افزود: هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است شاید برگشت اعتماد به نفس خیلی سخت باشد اما خیلی خوب برگشتیم. امروز اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم برنده باشیم. مربی حریف هم در پایان مسابقه به من گفت که بازی خوبی انجام دادیم و شانس آوردیم پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص داوری این بازی گفت:‌ من نمی‌خواهم در مورد داوری این بازی صحبت کنم بلکه می‌خواهم در مورد داوری بازی‌های قبلی صحبت کنم در بازی نساجی یک پنالتی برای ما گرفته نشد همینطور در بازی قبل از آن. من برای ذوب‌آهن احترام قائلم این تیم، تیم خوبی است نتایج‌شان این را نشان می‌دهد اما بعضی اوقات داوری مانند بازی مقابل نساجی تأثیر می‌گذارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کنید نتایج تراکتورسازی از خارج زمین برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: نه، به این باور ندارم با شما هم عقیده نیستم من به فوتبال پاک اعتقاد دارم فقط جزئیات شانس بود که روی نتایج تأثیر گذاشت. من در مورد قهرمانی صحبت نکرده بودم نباید فشار قهرمانی را روی دوش تیم می‌گذاشتیم در این شرایط مربی و بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند.

لیکنز در ادامه عنوان کرد: ما در بازی قبلی اکبر ایمانی را از دست دادیم اما نقی‌زاده جایگزین خوبی برای او بود. اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور شاید امروز استرس داشتند اما کارشان را به نحو احسن انجام دادند. چیزی که می‌خواهیم این است که از نتیجه این بازی انرژی منفی نگیریم در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و باید انرژی مثبت بگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد رفتار هواداران این تیم گفت: اول از همه باید بگویم هواداران ما بهترین هواداران دنیا هستند در مورد چند تماشاگر باید بگویم که آنها هوادار تراکتورسازی نیستند ما هواداران بی‌شماری داریم و این مسائل برای چند هوادار بود و برای همه هواداران نبود.

وی در پایان گفت: الان به جز پرسپولیس فاصله چندانی بین تیم‌ها وجود ندارد و ما می‌توانیم سهمیه بگیریم. همیشه به بازیکنانم گفتم دوست ندارم کارت بگیرند گفتم کارت‌های بیهوده نگیرند این کنترل شخصی است که ما به آن نیاز داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما