شناسهٔ خبر: 32506670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا: دوست دارم یک سال در گرگان بازی کنم

تهران- ایرنا- ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا که میهمان ویژه اولین دیدار فینال لیگ برتر در گرگان بود و تقابل شهرداری این شهر برابر نفت آبادان را دید از علاقه اش برای تجربه کردن حضور در تیم شمالی بسکتبال کشور صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حامد حدادی پرافتخارترین بسکتبالیست آسیا امروز میهمان ویژه اولین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بود و با حضور در سالن امام خمینی (ره) گرگان تقابل شهرداری گرگان و نفت آبادان را از نزدیک دید.
ملی پوش بسکتبال ایران پس از پایان مسابقه اول درباره این دیدار اظهار کرد: مسابقه بسیار جذاب و خوبی بود. به نظرم همان جایی که شهرداری گرگان تمرکزش را از دست داد تیم نفت آبادان به بهترین شکل از فرصت هایش استفاده کرد و با چند شوت سه امتیازی توانست پیشی بگیرد.
او ادامه داد: البته بازهم شهرداری گرگان به بازی برگشت و حتی می توانست برنده باشد اما نفتی ها خوب کار کردند و در نهایت نیز برنده شدند. فارغ از برد و باخت به نظرم هواداران توانستند یک مسابقه خوب و در سطح فینال را تماشا کنند.
ستاره بسکتبال ایران و آسیا درباره حضورش در گرگان نیز بیان کرد: آخرین باری که به گرگان آمدم 10 سال پیش بود که به عنوان بازیکن وارد سالن شدم. خیلی دوست داشتم که دوباره در این سالن حضور داشته باشم. وقتی شهرداری گرگان به فینال رسید واقعا خوشحال شدم و به بازیکنان و مربیان تبریک گفتم. خودم را هم رساندم که این مسابقه ها را تماشا کنم.
سنتر تیم ملی بسکتبال ایران همچنین گفت: گرگانی ها واقعا بسکتبال را دوست دارند و آن را می فهمند. بسکتبال بلد هستند و همین مساله باعث می شود که جو سالن جذاب شود. خوشحالم که به غرب آسیا رسیده اند و امیدوارم با حمایت شهردار و مسئولان استان بتوانند به مراحل بالاتر هم صعود کنند.
او در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد در شهرداری گرگان بازی کند؟ بیان کرد: بله واقعا دوست دارم یک سال در این تیم و در این سالن بازی کنم.
حدادی ادامه داد: سالن گرگان جو بسیار خوبی دارد. مردم گرگان هم به خوبی تیمشان را حمایت کردند و امروز با اینکه شکست خوردند دو تیم را تشویق کردند. بازی بسیار خوبی بود و امیدوارم مسابقه فردا نیز همینطور باشد.
ملی پوش بسکتبال ایران درباره دیدار دوم دو تیم نیز گفت: امیدوارم هر دو تیم عملکرد خوبی داشته باشند و فارغ از نتیجه همه یک مسابقه جذاب را تماشا کنیم.
ورزشی**9219**9118**

نظر شما