شناسهٔ خبر: 32506443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«رستم رضایی» به خیلِ همرزمان شهیدش پیوست/تشییع پیکر فردا در میاندوآب

رستم رضایی پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جانبازی درسن 58 سالگی به خیلِ همرزمان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شهید رستم رضایی در سال 60 در جاده ارومیه به میاندوآب در حمله عناصر ضد انقلاب به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

وی پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جانبازی روز گذشته در بیمارستان ساسان تهران درسن 58 سالگی به خیلِ همرزمان شهیدش پیوست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در پیامی اظهار کرد: کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، به ویژه آذربایجان‌غربی، همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

وی بیان کرد: وصال عاشقانه جانباز شهید گران‌قدر « رستم رضایی » که پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی ایام جانبازی،مشتاق دیدار با همرزمان شهیدش بود گوارای وجود پاکش باد.

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار رستم رضایی ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از میدان انقلاب به سمت میدان امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار می شود.

انتهای پیام/1054/ن

برچسب‌ها:

نظر شما