شناسهٔ خبر: 32506369 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر راه: خلبانان نقش مؤثری در پیشرفت صنعت هوانوردی داشته‌اند

وزیر راه و شهرسازی گفت: خلبان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و همچنین پیشرفت صنعت هوانوردی کشورمان داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

محمد اسلامی در پیام تبریکی، ششم اردیبهشت‌ماه؛ 26 آوریل روز جهانی خلبان را به همه خلبانان کشور تبریک گفت.

وی در این پیام نوشت: «این روز فرصتی است گران‌بها تا از زحمات شبانه‌روزی خلبانان که نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و همچنین پیشرفت صنعت هوانوردی کشورمان داشته‌اند، تقدیر و تشکر شود. بی‌شک بهره‌مندی از حضور و تخصص و تعهد بی‌مثال این عزیزان که با خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در پهنه بی‌کران آسمان، برگ زرینی به کتاب سرشار از افتخار صنعت هواپیمایی کشورمان می‌افزایند، مایه مباهات است.

امروز روز جهانی انسان‌هایی است که با استعانت از الطاف الهی، صدها کیلومتر سریع‌تر از مقتدرترین پرندگان خلقتش در آسمان نیلگون به پرواز درمی‌آیند و این روز فرصتی است گران‌بها تا از زحمات شبانه‌روزی خلبانان که نقش مؤثری در پیشبرد اهداف و همچنین پیشرفت صنعت هوانوردی کشورمان داشته‌اند، تقدیر و تشکر شود».

«سیاوش امیرمکری» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در پیامی ۲۶ آوریل روز جهانی خلبان را تبریک گفت.

وی در پیام خود آورده است: خلبانان ایرانی رادمردانی عاشق و ایثارگرانی بی‌ادعا هستند که با اتکا بر ایمان، دانش و تخصص خویش ضمن غلبه بر سختی‌های وافر شغلی و تحریم‌های ظالمانه صنعت هوائی روح زندگی را در شریان‌های ارتباط هوایی جاری ساخته‌اند.

نظر شما