شناسهٔ خبر: 32506350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی آذربایجان‌غربی آغاز شد

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز بهسازی و آسفالت 75 کیلومتر از راه‌های اصلی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم مبارک قدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: محور خوی به رازی، محور نقده، پیرانشهر به تمرچین و تکاب به دندی و زنجان از جمله طرح‌هایی هستند که امسال در حوزه راه‌های اصلی به طول 75 کیلومتر بهسازی و آسفالت آنها آغاز شده است.

وی افزود:امسال طرح‌های راهسازی در حوزه کریدور غرب استان و همچنین طرح محور میاندوآب_سرچم که به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده اند به اتمام می‌رسند.

مدیر کل راه و شهر سازی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های راه‌های روستایی هم امسال بهسازی و آسفالت 130 کیلومتر در 17 شهرستان استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امسال با هدف ایمن‌سازی، 300 کیلومتر از راه‌های استان با آسفالت روکش داده می‌شود.

مبارک قدم اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه و بهسازی محور میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب که از طرح‌های مصوب سفر رییس جمهوری به استان است، امسال آغاز می شود.

مدیر کل راه و شهر سازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح به طول 148 کیلومتر، یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار در سفر سال گذشته رییس جمهوری به استان تخصیص یافته است، افزود: بادستور استاندار آذربایجان‌غربی برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح توسعه و بهسازی این محور علاوه بر اعتبارات سفر رییس جمهوری از اعتبارات استانی نیز تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: همچنین برای توسعه محور میاندوآب - سرچم 700 میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است.

انتهای پیام/1054/ن

نظر شما