شناسهٔ خبر: 32506258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهرک سلامتی در محدوده پادگان منتقل شده لشکر 77 ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به مصوبه انتقال بخشی از پادگان لشکر 77 به بیرون شهر، شهرک سلامتی کوچک در قالب «دی کلینیک» در این محدوده ایجاد می‌شود تا جاذب مطب‌های پزشکان مختلفی باشد که در کنار بیمارستان‌های بزرگ شهر سکنی گزیده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدهادی مهدی‌نیا در جریان دومین محله‌گردی خود با حضور در محله الندشت، عارف و خیابان‌های مجاور بولوار احمدآباد اظهارکرد: موضوع پارکینگ و کمبود جای پارک همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های ساکنان این محدوده مطرح بوده است که باید با اقدامات برنامه‌ریزی شده در راستای رفع آن گام برداریم.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت محدوده الندشت به دلیل جایگاهی که از گذشته تاکنون در خصوص هسته مرکزی احمدآباد داشته است، ادامه داد: برای رفع موقت مشکل جای پارک در این محدوده، شهرداری مشهد با هزینه خود اقدام به احداث پارکینگی با ظرفیت 246 دستگاه خودرو را کرده است و با این حال باید به فکر راه‌حل‌های بلندمدت‌تری در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به معضل مطب‌های بی‌شمار پزشکان در محدوده ابتدایی خیابان احمدآباد تصریح کرد: این موضوع نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات از سوی اهالی این منطقه مطرح بوده و چالش‌های زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

مهدی‌نیا با بیان اینکه حجم زیاد زباله‌های درمانی که شبانه در کوچه‌ها و محلات پیرامونی این منطقه رها می‌شوند، نیز از دیگر نگرانی‌های شهروندان این منطقه است، افزود: با این حال با توجه به مصوبه انتقال بخشی از پادگان لشکر 77 به بیرون شهر، شهرک سلامتی کوچک در قالب «دی کلینیک» در این محدوده ایجاد می‌شود تا جاذب مطب‌های پزشکان مختلفی باشد که در کنار بیمارستان‌های بزرگ شهر سکنی گزیده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد از نبود پارک محله‌ای در محدوده خیابان احمدآباد و کوهسنگی به دلیل قیمت بالای زمین در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی جامع بخشی از زمین‌های موجود را برای ایجاد پارک محلی در این منطقه تخصیص داده و یا کارکردهای بخشی از بوستان کوهسنگی را به صورت پارک محلی تعریف کنیم.

انتهای پیام/ 70058

نظر شما