شناسهٔ خبر: 32506114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آذربایجان غربی؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی شهادت جانباز میاندوآبی

حجت الاسلام والمسلمین قریشی درپی عروج ملکوتی جانباز ۷۰ درصد شهید رستم رضایی پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پیامی عروج ملکوتی جانباز  ۷۰ درصد شهید رستم رضایی را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
..«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ|»..

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، بویژه استان آذربایجان غربی ،همه ی عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.
بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.
وصال عاشقانه جانباز شهید گران‌قدر «رستم رضایی» که پس از تحمل سالها رنج و سختی ایام جانبازی،مشتاق دیدار با همرزمان شهیدش بود گوارای وجود پاکش باد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم جانباز شهید رستم رضایی ، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
 
شهید رستم رضایی در سال 60 در جاده ارومیه به میاندوآب در حمله عناصر ضد انقلاب به درجه رفیع جانبازی نائل شد و پس از سالها تحمل آلام ناشی از جانبازی روز گذشته در بیمارستان ساسان تهران درسن 58 سالگی به خیلِ همرزمان شهیدش پیوست.
روحش شاد
 

نظر شما