شناسهٔ خبر: 32505933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام ۷ گروه عمرانی و پزشکی به مناطق سیل‌زده پلدختر و کوهدشت

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: از ابتدای وقوع سیل تا به الان توانسته‌ایم ۷ گروه عمرانی و پزشکی به پلدختر و کوهدشت استان لرستان اعزام کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، توحید رستمی، مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده گفت: با توجه به اینکه استان کردستان به عنوان معین لرستان در بحث سیل شناخته شده، فعالیت جهادگران بسیج دانشجویی استان از همان روز‌های ابتدایی وقوع سیل در لرستان آغاز شد.

رستمی افزود: از ابتدای وقوع سیل تا به الان توانسته ایم ۷ گروه عمرانی و پزشکی به پلدختر و کوهدشت استان لرستان اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۷ گروه جهادی دانشجویی فعال در استان کردستان وجود دارد، گفت: در صورتی که شرایط لازم فراهم باشد از این امکان برخورداریم که تا شروع ماه مبارک رمضان تمامی گروه‌های جهادی فعالمان را به منطقه سیل زده پلدختر اعزام کنیم تا به فعالیت‌های جهادی بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان ادامه داد: هر گروه جهادی که به پلدختر و کوهدشت اعزام کردیم متشکل از ۱۰ تا ۱۵ جهادگر بوده است و این گروه‌ها در بازه‌های زمانی معین به مدت ۵ روز در منطقه فعالیت داشتند؛ البته عده‌ای از جهادگران بنا به خواست خودشان بیش از ۵ روز در منطقه به سیل زدگان خدمت رسانی می‌کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: مرحله اول اردوی جهادی بسیج دانشجویی کردستان در قالب گروه پزشکی در شهرستان کوهدشت واقع در لرستان برگزار شد و اواسط فروردین نیز دومین مرحله اردوی جهادی تیم عمرانی ما در منطقه پلدختر برگزار شد که در آن جهادگران به پاکسازی منازل مسکونی سیل زدگان و لایروبی پرداختند.

وی اضافه کرد: سومین مرحله اردوی جهادی بسیج دانشجویی استان روز گذشته به منطقه پلدختر اعزام شد که در آن ۴۷ نفر از دانشجویان جهادگر استان حضور داشتند و در قالب ۴ گروه در پلدختر به فعالیت عمرانی خواهند پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: هدف ما از برگزاری اردو‌های جهادی، خدمت رسانی به سیل زدگان لرستانی است و علاوه بر آن، فضای معنوی حاکم بر منطقه تاثیر بسزایی در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب که یکی از خواسته‌های ما است، خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

۷ گروه عمرانی و پزشکی به مناطق سیل‌زده پلدختر و کوهدشت اعزام شده‎اند

نظر شما