شناسهٔ خبر: 32505627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات مشاوره به مناطق سیل زده پلدختر ارائه شد

مشاوران اعزامی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در مناطق آسیب دیده از سیل در منطقه پلدختر در حال خدمات رسانی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امیر عذیری، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قدس، با اشاره به همراهی و اعزام مشاورانی از کمیته امداد شهرستان قدس همراه با مشاوران استان تهران، جهت ارائه خدمات مشاوره به مناطق سیل زده پل دختر  اظهار داشت: خدمات مشاوره توسط مشاوران کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان لرستان در حال انجام است و مشاورانی از شهرستان قدس نیز در این گروه حضور دارند.

عذیری افزود: جلسات هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات بهینه توسط مشاورین اعزامی استان تهران برگزار شد و مشاوران در روستای چم مهر فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی مشاوران گفت: تعداد چهار کارآگاه مشاوره گروهی شامل ۶۴ نفر با گروه هدف زنان، مردان و دانش آموزان مشاوره می‌دهند. در گروه زنان، تعداد ۲۰ نفر در سه کارگاه مشاوره گروهی با موضوعات آموزشی، تقویت امید به آینده و روحیه خودباوری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در شرایط بحرانی و در گروه مردان، تعداد ۱۸ نفر در دو کارگاه مشاوره گروهی مجزا با موضوعات اتفاق خوب بعد از سیل چه بوده و درس‌هایی که در این مدت آموختیم چه بود و در گروه دانش آموزان، تعداد ۲۶ نفر با موضوعات تخلیه هیجانی، بازی درمانی، بازی بلندترین صدا، خنده درمانی، نقاشی و بیان احساسات و دلنوشته خدمات خود را ارائه می‌دهند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: مشاوره فردی با شیوه بازدید کمپ به صورت چهره به چهره با رویکرد مراجع محوری به تعداد ۱۸۸ نفر در منطقه آسیب دیده روستای چم مهر توسط مشاوران اعزامی از استان تهران در حال انجام است.

انتهای پیام/ ر

ارائه خدمات مشاوره به مناطق سیل زده پلدختر

برچسب‌ها:

نظر شما