شناسهٔ خبر: 32504663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هواشناسی برای بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت با افزایش پوشش ابر در آسمان برای برخی از نقاط استان وقوع بارش های خفیف باران گاهی همراه با رعد و

صاحب‌خبر - پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت با افزایش پوشش ابر در آسمان برای برخی از نقاط استان وقوع بارش های خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان بطور نسبی آرام اما در ساحل جنوبی در ساعاتی از بعد از ظهر امروز به سبب وزش باد شمال غربی دریا تا حدودی مواج پیش بینی می شود.
مساعدی اظهار داشت: برای 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری در سواحل جنوبی در ساعاتی از بعد از ظهر امروز همراه با وزش باد، از اواخر وقت افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش خفیف باران و گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا غربی گاهی شمال شرقی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در سواحل جنوبی و در ساعاتی از بعد از ظهر تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر در سواحل جنوبی و در ساعاتی از بعد از ظهر امروز تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول 03:39 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 04:20، مد و جزر دوم به ترتیب ساعت 13:23 و 21:59 خواهد بود.
7212/6047/6045
انتهای پیام

نظر شما