شناسهٔ خبر: 32504579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای ترانه های سپیدرودی توسط هنرمندان+عکس

پیش از آغاز دیدار دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان، چهار تن از هنرمندان مطرح کشورمان به اجرای ترانه های سپیدرودی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از آغاز دیدار حساس سپیدرود رشت و فولاد خوزستان، چهار تن از هنرمندان مطرح کشورمان به اجرای ترانه هایی با مضامین سپیدرود پرداختند، استاد فرامرز دعایی، حامد محضرنیا،على تیغ نورد و امید جهان چهار خواننده‌ای هستند که ترانه های سپیدرودی را اجرا کردند.
* نتایج خوب سپیدرود در هفته های اخیر، هواداران بسیاری را به ورزشگاه کشانده است، حضور پرتعداد هواداران باعث ایجاد ترافیک در مسیرهای مواصلاتی به ورزشگاه شده است و لحظه به لحظه بر حضور هواداران در ورزشگاه افزوده می شود.

* دیدار دو تیم در هوایی مطبوع و بهاری برگزار می شود، پیش بینی می شود دیدار دو تیم در دمای 21 درجه آغاز شود.

* با مساعدت شهرداری رشت اتوبوس‌های این سازمان برای انتقال هواداران دو تیم سپیدرود و تراکتورسازی از میدان انتظام به سمت ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت 14:30 در حال سرویس‌دهی است.
* داوران و ناظر مسابقه با حضور در زمین چمن ورزشگاه از محل برگزاری دیدار دو تیم بازدید کردند، دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان با حضور در زمین چمن مسابقه، به عرق‌گیری پرداختند.
* فروش شیپور و پرچم‌های هواداری در اطراف ورزشگاه رونق داشته و هواداران سپیدرود از شیپورهای سرخ‌رنگ استقبال کرده‌اند.

* درحالی‌ که دقایقی تا آغاز مسابقه دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان باقی‌مانده، بیش از 8 هزار تن از هواداران سپیدرود رشت در ورزشگاه حضور دارند.

* کم‌تر از 20 تن از هواداران فولاد خوزستان در جایگاه تیم میهمان حضورداشته و تیم خود را تشویق می‌کنند.


* کیومرث بیات، مدیرعامل و احمد آهنگی، مدیر آکادمی باشگاه سپیدرود و فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان با حضور در جایگاه ویژه، بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.


* اسکوربورد ورزشگاه، پیش از آغاز مسابقه، لوگوی دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز را به نمایش درآورد که این موضوع با اعتراض هواداران سپیدرود رشت مواجه شد.

* بازیکنان سپیدرود رشت با بنر «روز ملی خلیج‌فارس» وارد زمین شدند، سپیدرودی‌ها با پیراهن و شورت یکدست قرمز و فولادی‌ها با پیراهن و شورت یکدست سفید بازی می‌کنند.

انتهای پیام/3389

نظر شما