شناسهٔ خبر: 32504272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

اتهام سنگین غلامرضا تاجگردون و یک سرمایه گذار به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام

موضوع قابل تامل در نشست شورای اداری گچساران صحبت های عجیب نماینده این شهرستان و همچنین یکی از سرمایه گذاران بومی در خصوص شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و زدن برچسب " مافیا " بر روی این دو نهاد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس روز گذشته اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت به گچساران سفر کردند و ضمن بازدیدهایی که از پروزه های مهم شهرستان داشتند در نشست شورای اداری شهرستان نیز شرکت کردند.

 

علاوه بر موضوعاتی که در این نشست مطرح شد، نکته قابل تامل صحبت های عجیب تاجگردون و همچنین یکی از سرمایه گذاران گچسارانی در خصوص شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که می تواند حواشی زیادی را به دنبال داشته باشد.

 

عادل امینی از فعالین اقتصادی گچساران در این نشست گفت:در ابتدا تشکر ویژه ای داشته باشیم از نمایندگان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به دلیل تصویب قانون قطع ربا از وام های که سالیان سال بانک ها برحوزه تولید مستولی کردند.

 

وی افزود:تشکر می کنم که به فکر ما هم بودیم و این قانون هم متاسفانه بدلیل مافیای قدرت در  شورای نگهبان و در مجمع تشخیص مصلحت نظام متوقف شد،اما ما فعالین اقتصادی اصرار داریم که این قانون به هر طریق در این مملکت، که اگر مردم صاحبان اصلی این مملکت هستند، باید اجرا شود.

 

امینی تصریح کرد:متاسفانه مافیای قدرت در پشت این بانک ها پنهان شده اند و سهام خودشان را از محل وصول پول های نامشروعی که گرفته می شود به راحتی از ما وصول می کنند که انتظار داریم مجددا قانون از سوی مقام معظم رهبری و از دیگر جاهایی که صلاح می دانید به جریان بیافتد برای حمایت از بخش خصوصی.

 

نماینده گچساران و باشت نیز در بخشی از سخنانش گفت:مگر قرار است که مافیا فقط در مجلس باشد، چرا در مجمع تشخیص مصلحت نباشد!،همین الان هم می گویم در مجمع تشخیص مصلحت، رد صلاحیت هم بشوم باز هم می گویم که مافیای قدرت نشست پشت این موضوع که نگذاشت تصویب شود درحالی که مراجع ما داد می زدند.

 

وی افزود:من اعلام کردم و در مجمع تشخیص مصلحت درحضور چند آیت الله هم بیان کردم  و روزی هم این موضوع را خواهم گفت و اینجور هم نیست که بگوییم همه منزه هستند،متاسفانه این موارد وجود دارد، باید دوستان نماینده بیایند در گچساران ما و ببینند وقتی که نماینده ای در مجلس حرف می زند و شاهد هم همه فرهنگیان استقبال هم کنند؛بفهمند که آقای نماینده 4و نیم درصد سهم نفت و گاز مفت خوری نیست.

این در حالی است که صحبت های مطرح شده از دید اما جمعه باشت مخفی نماند و در واکنش به آن گفت: متوجه  شدم امشب در سخنان عزیزان بخشی از قوانین که ظاهرا درست نمی شود به دلیل مافیای شورای نگهبان و مجمع تشخیص است؟!! و انگار اینکه همه مشکلات کشور این دو نهاد بودند که متوجه شدیم!!!.

 

با توجه به صحبت های مطرح شده باید منتظر ماند و دید واکنش شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به این صحبت های رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی چیست؟ آیا تاجگردون پای این حرف خود می ماند که گفته بود " رد صلاحیت هم بشوم باز هم می گویم که مافیای قدرت نشست پشت این موضوع که نگذاشت تصویب شود ".

 

گویا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس علت مشکلات را این دو نهاد دانسته و نقش مجلس در تصویب قوانین گاها مشکل دار را نادیده می گیرد و مثل همیشه قصد دارد شانه از برخی مسائل خالی کند.

انتهای پیام/

نظر شما