شناسهٔ خبر: 32504044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال-پدیده؛ به یاد جنجال داوری در آزادی (عکس)

دو تیم استقلال و پدیده در حالی فردا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که بازی رفت این دو تیم با حواشی عجیبی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بازی رفت استقلال و پدیده در حالی برگزار شد که استقلالی‌ها بعد از چند پیروزی پشت سر هم امیدوار بودند پدیده قدرتمند را هم شکست بدهند تا اوضاع خود را در جدول رده‌بندی بهتر کنند اما آنچه در این بازی بیشتر از هر چیز دیگری به چشم آمد تصمیم‌های داوری بود که در جریان بازی تاثیرگذار بود.

 

اولین تصمیم جنجالی داور به دقیقه ۱۰ بازی برمی‌گردد، جایی که محمد دانشگر پشت محوطه جریمه و در شرایطی  که به نظر موقعیت ۱۰۰ در صد  گل می آمد مهاجم پدیده را سرنگون کرد اما داور به جای اینکه این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم جریمه کند، به او تنها یک کارت زرد نشان داد.

 

 

محمد حسین زاهدی فر اما در دقایق پایانی بازی گل صد در صد درست اللهیار صیادمنش را مردود اعلام کرد تصمیمی که باعث اعتراض شدید بازیکنان استقلال شد و در نهایت هم خود صیادمنش با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. این موضوع باعث شد که در پایان این بازی هم یحیی گل محمدی، هم وینفرد شفر و هم بازیکنان دو تیم نسبت به تصمیم‌های داور معترض باشند و اعتقاد داشته باشند که حق آنها در این بازی خورده شده است.

 

حالا دو تیم استقلال و پدیده در حالی بازی برگشت خود را فردا در ورزشگاه امام رضا برگزار می کنند که هر دو تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی دارند، از یک طرف استقلال برای اینکه همچنان شانس رسیدن به قهرمانی خود را زنده نگه دارد نیاز به پیروزی در این بازی دارد و شاگردان یحیی گل‌محمدی هم برای کسب سهمیه آسیایی قطعاً برای کسب پیروزی وارد زمین خواهند شد.

 

این دو تیم جزو تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر هستند که فوتبال زیبایی به نمایش می گذارند و قطعا بازی آنها می‌تواند یکی از جذاب ترین بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر شود.

 

 

نظر شما