شناسهٔ خبر: 32503776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

خرید کالای ایرانی باعث رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری می شود

امام جمعه ماکو گفت: تولید کالای با کیفیت، موجب رونق تولید داخلی می شود. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در

صاحب‌خبر - امام جمعه ماکو گفت: تولید کالای با کیفیت، موجب رونق تولید داخلی می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو، تولید کالاهای باکیفیت ایرانی را یکی از مولفه های مهم در ایجاد رقابت در بین کشور ها یاد کرد و گفت:  در آیات قرآن کم کاری، کم فروشی و کم کردن کیفیت کالا ها اشاره و اشد مجازات در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی در خانواده ها اشاره کرد و گفت: این کار رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی کشور را حاصل خواهد شد.
خطیب نماز جمعه ماکو در ادامه در خصوص اهمیت شورا و مشورت در آموزه‌های دینی، به یک آیه از آیات وحیانی قرآن کریم اشاره کرد و تصریح کرد:  اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به رای و اعتماد مردم احترام بگذارند و از هر فرصتی برای خدمت به محرومان جامعه استفاده کنند.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی گفت: دولت عربستان در جدیدترین اقدام ضد حقوق بشری خود، ۳۲ شیعه‌ این کشور را به جرم فعالیت تروریستی اعدام کرد که نشان از ان است که سعودی‏ها همواره سعی کرده ‏اند برای اینکه مخالفان خود، مخصوصا شیعیان را حذف کنند، اول به آنها برچسپ تروریسم می‌زنند، سپس آنها را زندانی کرده و اعدام می‌کنند.
امام جمعه ماکو گفت: این نوع حرکت سعودی‌ها بیانگر ضعف اسلام آمریکائی، در مقابل جبهه‌ مقاومت و اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما