شناسهٔ خبر: 32503715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در همایش «سفیران آفتاب» مطرح شد؛

کسانی که شعار جدایی دین از سیاست سر می‌دهند در زمره طاغوت اند

حوزه/ حجت الاسلام صبوری گفت: کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را سر می‌دهند در زمره طاغوت هستند و خدای متعال به پیامبران دستور داده در کنار بندگی خدا باید با طاغوت و طاغوتیان مبارزه کنند، نمی‌شود دین را از زندگی مردم جدا کرد و به روش غیر دینی جامعه را اداره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد صبوری، عصر پجشنبه در همایش «سفیران آفتاب» ویژه طلاب خواهر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بزرگترین غفلت، غفلت از ذات خدای متعال است که قرآن از آن به کفر تعبیر می‌کند و این غفلت مردم بود که منجر به تنهایی و مظلومیت اهل بیت(ع) شد و کار را به جایی رساند که در کربلا فرزند رسول خدا را به شهادت رساندند و غافلین فقط نظاره کردند.

وی ادامه داد: همه وجود ما از خدای متعال است و خدا بر ما حقیقت بخشیده و در همه زندگی ما جاری است و نمی‌توان از چنین ذات پاکی غفلت کرد که غفلت موجب هلاکت است.

کارشناس دینی افزود:  کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را سر می‌دهند در زمره طاغوت هستند و خدای متعال به پیامبران دستور داده در کنار بندگی خدا باید با طاغوت و طاغوتیان مبارزه کنند، نمی‌شود دین را از زندگی مردم جدا کرد و به روش غیر دینی جامعه را اداره کرد.

انتهای پیام

نظر شما