شناسهٔ خبر: 32502938 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

وزیر ارتباطات خبر داد

شناسایی فرد متخلف نظرسنجی برنامه‌های تلویزیونی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد مسئول تقلب در نظرسنجی‌ها، یکی از کارکنان اسپانسر برنامه‌های حاضر است.

صاحب‌خبر -

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه کاربری خود در  توییتر نوشت: «بر اساس گزارش بررسی وقایع فنی، دستکاری در نظرسنجی صداوسیما توسط یکی از کارکنان اسپانسر یکی از برنامه‌های حاضر در نظرسنجی صورت گرفته است که آرا را به سود برنامه خود تغییر داده است از این رو انگیزه این فرد و یا آمر بایستی در بررسی‌های پلیسی مشخص شود».
اواخر اسفند گذشته، خبر دستکاری آرای برنامه‌های تلویزیونی منتشر شد. اخباری که حکایت از یک تقلب بزرگ داشت.  پس از منتشر شدن این خبر و پیامک‌هایی که برای کاربران تحت عنوان شرکت در نظرسنجی ارسال شده بود، در حالیکه هیچکدام نظری به ثبت رسانده بودند، مسئولان نظرسنجی صدا و سیما اعلام کردند در شبکه نظرسنجی اختلال ایجاد شده و هک شده است.
محمدجواد آذری جهرمی آن زمان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: گزارش کامل و با جزییات فنی چگونگی دستکاری نظرات مردم در جشنواره صداوسیما، امروز _16اسفند_ نهایی و برای پلیس ارسال شد. عامل دستکاری در نظرات مردم شناسایی شده است.
وزیر ارتباطات ضمن اعلام این خبر مسئله هک شدن را رد کرد و نوشت: هک یا اختلال منتفی است. طبیعتا شناسایی آمر یا آمران و انگیزه آنها را پلیس پیگیری خواهد کرد.

کلمات کلیدی

آذری جهرمی

نظرسنجی تلویزیونی

تقلب

نظر شما