شناسهٔ خبر: 32500765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همایش کوهپیمایی هفته سلامت در میاندوآب برگزار شد

مهاباد - ایرنا - همایش‌ کوهپیمایی به مناسبت هفته سلامت و با حضور مدیریت و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و شماری از خبرنگاران با صعود به ارتفاعات پارک جنگلی شهید قاسمی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب روز جمعه در حاشیه این همایش به خبرنگاران گفت: این همایش ورزشی با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید و تشویق به شرکت در ورزش های گروهی و همگانی با حضور جمعی از علاقه مندان به این ورزش برگزار شد.
«سهراب حیدری» حفظ آمادگی جسمانی و افزایش روحیه و اشاعه فرهنگ ورزش همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان متولی سلامت در جامعه است، گفت: سلامت بزرگترین سرمایه اجتماعی است که بایستی با تغییر رفتارها و الگوی زیست و تحرک جسمانی مناسب برای ارتقای آن گام برداشت. 
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این همایش مسیر 2 کیلومتری ارتفاعات پارک جنگلی تا روستای علیارکندی را پیمودند.
آیین مربوط به هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت 98 با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» در حال برگزاری است. 
دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، آموزش رکن سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و سلامت، جمعیت و خانواده شعار های روز شمار این هفته است.
9871/6185/3072

نظر شما