شناسهٔ خبر: 32499334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۱۰ عنوان کتاب از یک نویسنده گیلانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اسماعیل محمدپور تنها نویسنده گیلانی است که با ۱۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

صاحب‌خبر -

«اسماعیل محمدپور» همزمان با برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در مصلای امام خمینی آغاز به کار کرده است در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ ناشر داخلی و خارجی تازه‌ترین آثار خود را عرضه کرده اند، اظهار کرد: امسال ۱۰ عنوان از کتاب‌هایم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

این نویسنده نام آشنای گیلانی، تصریح کرد: با این تعداد کتاب بیشترین اثر از یک نویسنده از آثار اینجانب است که با عناوین مختلف در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حضور دارم.

وی اظهار کرد: از نشر صریر با کتاب‌های دوره سه‌جلدی «خوانش گزاره‌های گیلکی» (پژوهشی در حوزه شعر گیلکی)_ بی‌مزگان(مجموعه مقالات و نقد ادبی)، از صورت مجاز تا حقیقت معنا(نقد ادبی)، یک آسمان ابر( شعر کودک)، صبح سرخ(شعر نوجوان)، مجموعه چهار جلدی « من+ کلمات دیگر»،  السید البطل(داستان کودک با ترجمه عربی) در این نمایشگاه حضور دارم.

محمدپور اضافه کرد: کتاب‌های «من میز را برای دو نفر می‌چینم» از انتشارات شهرستان ادب و کتاب این شعرها ادامه باران است از انتشارات تکا، توسعه کتاب ایران و از انتشارات کتیبه گیل کتاب «تن ها تنها»، در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

 



اسماعیل محمدپور،  شاعر و نویسنده گیلانی متولد۲۵ شهریور سال ۵۸ در لاهیجان است.

وی که فارغ التحصیل مهندسی منابع طبیعی با گرایش شیلات از دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان بود بخاطر علاقه اش به ادبیات توانست کار شناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی را با گرایش ادبیات مقاومت از دانشگاه شاهد بگیرد.

محمدپور، مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از سال 1384 تاکنون می باشد و سرایش شعر  را از سال ۷۳ آغاز کرده است.

محمدپور همچنین صاحب بیش از 10عنوان مقاله و نقد ادبی چاپ شده در نشریات استانی و کشوری است و موفقیت های کشوری و استانی زیادی را در سال های گذشته تا کنون در کارنامه خود دارد.

نظر شما