شناسهٔ خبر: 32499291 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

راز پیشروی‌های موفقیت‌آمیز ارتش یمن فاش شد!

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن راز پیشروی های جاری نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در مناطق مختلف این کشور را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در پاسخ به سوالی درباره علت پیشروی‌های نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مناطق مختلف این کشور گفت: این پیشروی به خاطر بینش و آگاهی مردم این مناطق بویژه مناطقی است که نیرو‌های متجاوز آنجا را اشغال کرده اند. مردم این مناطق همکاری خوبی با ما دارند.

وی افزود: این بینش و آگاهی یکی از فاکتور‌های تغییر کنونی روند اوضاع در میدان نبرد به نفع ما است، زیرا شهروندان یمنی که مناطق آن‌ها تحت اشغال متجاوزان است، رنج و مشقت‌های زیادی از این اشغالگری متحمل شده اند. آن‌ها امروز وضعیت مناطق تحت کنترل دولت نجات ملی در صنعا و مناطق تحت اشغال متجاوزان را با هم مقایسه می‌کنند.

وی افزود: مسیر نبرد‌های نظامی به نفع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است و پیشروی امروز از نظر تعداد مواضع نظامی تصرف شده از دشمن بسیار گسترده است.

البخیتی گفت: مزدورانی که در کنار متجاوزان می‌جنگند، امروز فهمیده‌اند که در طرف ناحق ایستاده اند و شاید در گذشته فریب خورده بودند، اما امروز به این حقیقت پی برده اند و روحیه آن‌ها تضعیف شده است.

راز پیشروی‌های موفقیت‌آمیز ارتش یمن فاش شد!

منبع:العالم

 

برچسب‌ها:

نظر شما