شناسهٔ خبر: 32498867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طباطبایی در گفتگو با مهر:

بخشیدن باقری کاملا سیاسی بود/ نقش شفر به عنوان سرمربی چه می‌شود؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بخشش فرشید باقری در فاصله‌ای بسیار کم تا بازی با الهلال گفت: این تصمیمی کاملا سیاسی از سوی مدیریت باشگاه بود.

صاحب‌خبر -

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی اش از آخرین شرایط تیم استقلال بعد از باخت به الهلال عربستان در آسیا اظهار داشت: این شکست بد زمانی گریبان تیم را گرفت و امیدوارم روی نتایج آن در لیگ برتر تأثیرگذار نباشد.

وی با اشاره به شانس قابل قبول آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ اظهار داشت: شفر نباید اجازه دهد بازیکنان متأثر از شکست مقابل الهلال با روحیه‌ای نامناسب برای دیدار با پدیده به میدان بروند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به بخشش فرشید باقری از سوی مدیر باشگاه در آخرین روزهای باقی مانده به دیدار با الهلال بیان داشت: این تصمیمی کاملاً سیاسی بود که از سوی مدیریت اتخاذ شد. کاملاً مشخص است بازیکنی که دو هفته با تیم تمرین نکرده قادر به حضور در ترکیب نیست و معتقدم این تصمیم را فقط برای آن گرفتند که فشار را از روی خود بردارند. وگرنه منطقی بود باقری خیلی زودتر مجوز همراهی کردن تیم را پیدا می‌کرد.

طباطبایی ادامه داد: بعد از بخشیدن شدن باقری هم چند نفر عنوان کردند با وساطت آنها این اتفاق افتاده. شاید هم همه این بزرگان برای بخشش او پا پیش گذاشته باشند. اما سوال من این است که چرا با درخواست مربی که با صراحت به این بازیکن اعلام نیاز کرده بود بخشش صورت نگرفت و با وساطت دیگران این اتفاق افتاد؟ پس نقش سرمربی در تیم چه می‌شود؟

سنگربان سابق آبی پوشان گفت: سوال بعدی این است چرا وقتی تیم یک بازی بسیار حساس پیش رو دارد یک مربی (بیژن طاهری) باید در حالی از لیست مسافران این سفر خط بخورد که خیلی‌ها تیم را همراهی کردند که شاید بود و نبودشان کمترین تأثیر را داشت. آیا این امکان وجود نداشت که طاهری یک نکته را به شفر گوشزد کند که باعث گرفتن نتیجه شود؟

نظر شما