شناسهٔ خبر: 32498655 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مفتی لیبی: هیچ نقطه‌ای از کره زمین از فساد رژیم سعودی خالی نیست

مفتی لیبی با بیان اینکه هیچ نقطه از کره خاکی از فساد رژیم آل سعود خالی نیست، از مردم کشورش خواست در شرایط کنونی به منظور عدم حمایت از این رژیم آدم کش، بیش از یک بار به حج و عمره نروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «الصادق الغریانی»، مفتی لیبی در نواری ویدیویی که فعالان سیاسی آن را امروز در توئیتر منتشر کردند، گفت: من خطاب به عمره گزاران و حجاج می‌گویم آنهایی که یک بار به حج یا عمره رفته‌اند دیگر شایسته نیست هزاران ریال را به جیب حکام سعودی بریزند که مردم مسلمان را در یمن و لیبی به قتل می‌سانند و همین کار را در سودان، الجزائر و تونس هم خواهند کرد.

به نوشته الخلیج اونلاین، الغریانی که مقیم شهر استانبول ترکیه است، افزود: همانطور که گفتم، هیچ نقطه‌ای در زمین وجود ندارد مگر این که آنها(حکام سعودی) در آنجا با پول خود به فساد می‌پردازند؛ کسی که یک بار حج یا عمره را به جای آوره است، از آن پس گناه حج و عمره مجدد آنها از ثوابش بیش‌تر است.

وی افزود: من مسئولیت این فتوا را در محضر پروردگار می‌پذیرم و به ملت لیبی و همه کشورهای مسلمان این سفارش را می‌کنم.

نیروهای خلیفه حفتر از چند روز پیش به پشتیبانی حکومت سعودی و امارات متحده عربی حملاتی را علیه به طرابلس پایتخت این کشور و همچنین نیروهای دولت وفاق ملی به رهبری «فایز السراج» آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما