شناسهٔ خبر: 32498303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خوش آمدی سردار

استقبال گرم و صمیمی مسئولان لشکری و کشوری از فرمانده جدید سپاه

رهبر معظم انقلاب یکم اردیبهشت ماه سردار سرلشکر حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند و مسئولان لشکری و کشوری با صدور پیام هایی جداگانه این انتصاب را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

ملیکا قراگوزلو: به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی، رئیس‌جمهور، انتصاب سرلشکر سلامی را نشان از تعهدش در دوران دفاع مقدس دانست همانطور که رئیس قوه قضاییه آن را همچون مدالی درخشان توصیف کرد. جهانگیری هم با اشاره به حضور سپاه در جریان سیلاب‌های اخیر، اعلام کرد که دولت آمادگی کامل در حمایت از نیروهای مسلح برای حل مشکلات کشور دارد.

پیام های مسئولان لشکری و کشوری را در جدول زیر بخوانید:

اشخاص

پیام

روحانی/ رئیس‌جمهور

انتصاب جنابعالی به سمت «فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نشان از تعهد، توانمندی و خدمات ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا کنون دارد.

دوام توفیق شما را در این مسؤولیت و مقطع حساس، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

صالحی/ رئیس‌ سازمان انرژی اتمی

حضور شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد.

ظریف/ وزیر امور خارجه

انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم. 

زنگنه/ وزیر نفت

انتصاب جنابعالی را از  سوی مقام‌معطم رهبری، به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن جناب در اجرای این مسئولیت سنگین، توفیق مسئلت می‌کنم.

شمخانی/ دبیر شورای عالی امنیت ملی

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از تقوی،مشی جهادی و انقلابی ،دانش و تجربیات موفق شما در عرصه های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می تواند به عنوان سرمایه ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را، پرشتاب تر کند.

حناچی/ شهردار تهران

انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در روز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (ع) تبریک و تهنیت عرض کرده و دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

قمی/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

این‌جانب و همگی همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن حمایت همه‌جانبه از اقدامات انقلابی سپاه پاسداران در خدمت به آحاد مردم و حفظ و حراست موثر از انقلاب اسلامی، بر خود فرض و وظیفه می‌دانیم که در این پاسداری فرهنگی، نهایت همکاری و هم‌افزایی را در هر موضوع و موقعیتی که در گام دوم انقلاب اسلامی قابل تصور و تعریف باشد، برقرار و معمول داریم.

واعظی/ رئیس دفتر رئیس‌جمهور

برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

دریادار احمدیان/ رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و تجربه اندوزی‌های ارزنده و مشهود ناشی از نقش آفرینی‌های دیرین راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نیز عیار ممتاز در منظومه «ایمان، معرفت، شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضیات ماموریتی فراروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، پشتوانه مستحکمی برای تحقق انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی به شمار می‌رود.

رضایی/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

بی تردید روحیه جهادی، دانش علمی، اندیشه راهبردی، توانمندی‌ها و شایستگی جنابعالی و نیز سوابق طولانی در مسؤولیت‌های گوناگون سپاه، آینده‌ای درخشان برای این نهاد انقلابی را نوید می‌دهد.

فتاح/ رئیس کمیته امداد

بدون تردید حسن اعتماد معظم له ناشی از عملکرد جهادی و انقلابی، بصیرت،درایت و اخلاق حسنه جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریتی در سپاه سرافراز بوده که ان‌شاءالله بتواند مسیر رو به تعالی این نهاد مقدس را ارتقاء و تداوم بخشد.

منتظری/ دادستانی کل کشور

در شرایط کنونی که آن نهاد مقدس مورد بغض استکبار جهانی قرار گرفته است سابقه افتخار آمیز و تجربیات موفق و روحیه جهادی و انقلابی شما در اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا خصوصا آنچه در گام دوم انقلاب اعلام شده است را تسریع و موجبات اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد ساخت. در شرایط کنونی که آن نهاد مقدس مورد بغض استکبار جهانی قرار گرفته است سابقه افتخار آمیز و تجربیات موفق و روحیه جهادی و انقلابی شما در اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا خصوصا آنچه در گام دوم انقلاب اعلام شده است را تسریع و موجبات اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهد ساخت.

رئیسی/ رئیس قوه قضائیه

این جایگاه پر افتخار برای شما که از آغازین روزهای دفاع مقدس توفیق خدمت و پاسداری در نهاد ارزشمند سپاه را داشته اید، همچون مدالی درخشان است.

انتظار می رود همچون ادوار گذشته همکاری دو مجموعه اثرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضاییه، در دوره مدیریت شما بتواند منشا خدمات بیش از پیش در اجرای عدالت و امنیت و افزایش اعتماد عمومی شود.

سرلشکر باقری/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

توفیق روز افزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امیر سرتیپ نصیرزاده/ فرمانده نیروهوایی ارتش

رجاء واثق دارم در مسیر خدمت در مسئولیت اخیر، علاوه بر همراهی یکدله ی کلیه نیروهای مسلح، از دعای مجیب حضرت ولی عصر ارواحنافداه و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و دست گیری حضور غائبانه ی یاران شهیدتان برخودارخواهید بود.

سردار جلالی/ رئیس سازمان پدافند غیرعامل

حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

آیت‌الله شبستری/ نماینده مجلس خبرگان

امید است در شرایطی که آمریکای جهانخوار قداست نهاد مقدس سپاه را زیر سوال برده که در حقیقت این اقدام اهانت به ملت غیور ایران اسلامی است، موجبات سربلندی این نهاد خدوم از هر زمان بیشتر فراهم گردد.

علوی/ وزیر اطلاعات

موفقیت مستدام تان را در اجرای اوامر خردمندانه ی رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی،  به منظور تقویت گوهر درون سپاه و ارتقای امنیت ملی در گام دوم انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران ، از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم .

قالیباف/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

امیدوارم مسئولیت خطیر و عظیم پیش رو که با حسن اعتماد مقام معظم رهبری و معطوف به سابقه درخشان فرماندهی و مدیریتی جنابعالی است مایه خیرات و برکات و حسن عاقبت باشد.

ولایتی/ رئیس مرکز تحقیقات استراتزیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می باشد را تبریک عرض می نمایم.

سردار غیب‌پرور/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین

جنابعالی از برادران ولایی، انقلابی، استکبارستیز و درعین‌حال فردی دانشمند و دارای نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان می‌باشید و ان‌شاءالله در دوران مسئولیت شما شاهد ارتقاء توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و همچنین اعتلای بسیج به معنای واقعی بر اساس طرح جامع بسیج،  ابلاغی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

رحمانی فضلی/ وزیر کشور

افتخار انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری را که نشان از شایستگی درپاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به جنابعالی تبریک عرض می‌نمایم.

سرلشکر صفوی/ مشاور عالی رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح

اینجانب با قدرشناسی از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی آن همرزم مومن، شجاع  و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می نمایم.

امیرحاتمی وززیر دفاع

ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و سالروز تشکیل نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

جهانگیری/ معاون اول رئیس‌جمهور

با توجه به نقش تأثیرگذار و توانمندی های فراوان نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند توسعه کشور (که یکی از جلوه های زیبای آن حضور سپاه و ارتش در جریان سیلاب های اخیر کشور بود)، دولت آمادگی کامل دارد، ضمن حمایت از نیروهای مسلح از این توانمندی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور استفاده نماید.

حجت‌الاسلام سعیدی/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

تجارب گران سنگ و نقش آفرینی های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعین حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است.

۲۱۴۲۱۲

نظر شما