شناسهٔ خبر: 32498116 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

همراه اول اشتباه در صدور صورتحساب برخی از مشترکان را جبران می‌کند

مصطفی معصوم‌پور / گجت نیوز

صاحب‌خبر -

به دنبال اشتباه در صدور صورتحساب و قطع خطوط برخی از مشترکان همراه اول ، این اپراتور در راستای مشتری‌مداری، ضمن عذرخواهی و حل مشکل به وجود آمده، هدیه‌ای را برای این دسته از مشترکان در نظر گرفته است.

اخیرا اختلال در صدور قبض جدید باعث شد تا صورتحساب صادر شده برای برخی مشترکان همراه اول افزایش پیدا کند و حتی خطوط برخی از مشترکان این اپراتور قطع شد. شاهین آرپناهی، مدیر روابط عمومی همراه‌اول در روز سه شنبه 3 اردیبهشت در واکنش به این اتفاق در صفحه توییتر خود نوشت:

بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکان شده است. از مردم و مشترکان پوزش خواسته و اطمینان می‌دهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم به زودی از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می‌شود.

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز اعلام کرد در پی شکایات متعدد مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 مبنی بر صدور قبض‌های نامتعارف برای مشترکان همراه اول، این موضوع از سوی رگولاتوری بررسی و مشخص شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور رخ داده است.

به دنبال بروز این اتفاق، اپراتور اول ارتباطی کشور که همواره در پی کسب رضایت مشتریان است، بلافاصله اقدام به حل مشکل پیش آمده کرد و در اولین قدم برای مشترکان مورد نظر پیامکی با متن زیر ارسال شد:

همراه اول

در ادامه شاهین آرپناهی با انتشار رشته توییت‌هایی درباره روند کارها توضیح داد. وی در توییتر نوشت:

با توجه به مسدودسازی درگاه‌ها، تنها برای 182340 خط اضافه پرداخت انجام شده است. تقریبا دو هزارم خطوط فعال! اضافه پرداخت‌ها در حساب بستانکاری مشترکان منظور و در جهت دلجویی و کسب رضایت این عزیزان، بسته‌های هدیه‌ای تعریف شده که به زودی از طریق پیامک به ایشان اعلام می‌شود.

درگاه‌های پرداخت قبوض که از صبح دیروز با هدف ممانعت از اضافه پرداخت و متضرر شدن مشترکان توسط همراه اول مسدود شده بود پس از پایان عملیات اصلاح و به‌روزرسانی صورتحساب مشترکان مجددا در دسترس قرار گرفت.

همراه اول

همراه اول همراه اول

هدیه همراه اول برای مشترکانی که صورتحساب اشتباه را پرداخت کردند

حالا اپراتور همراه اول هدیه‌ای را هم برای این دسته از مشترکان در نظر گرفته است. همراه اول در راستای مشتری مداری به تمامی مشترکانی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی بروز مشکل فنی روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه در سامانه صورتحساب‌گیری همراه اول که منجر به صدور صورتحساب با مبلغ نادرست برای تعدادی از مشترکان اپراتور اول شده بود، این اپراتور اعلام کرده به جهت مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده، برای مشترکانی که صورتحساب خود را پرداخت کرده‌اند هدیه انتخابی در نظر گرفته است.

بر اساس این اطلاعیه، همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته‌اند جهت دلجویی و کسب رضایت ایشان، بسته‌های هدیه مکالمه درون شبکه یک روزه و 2 گیگابایت اینترنت همراه یک روزه در نظر گرفته که با عنوان «بسته جبران خسارت» یا «بسته سپاس» در اختیار این مشترکان قرار می‌گیرد.

مشترکان ذی‌ربط می‌توانند تا 11 اردیبهشت ماه از طریق کد دستوری #6*10* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند. گفتنی است همراه اول روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه با ارسال پیامک عذرخواهی اعلام کرده بود به زودی پیامک اصلاحی صورتحساب ارسال می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما