شناسهٔ خبر: 32497366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باخت قبلی یک تلنگر بود/ با حمایت هواداران، پرسپولیس 3بر1 سپاهان را می‌برد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است این تیم می‌تواند امروز با برد سپاهان 90 درصد راه قهرمانی را طی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان است.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی امروز به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس روی هم رفته بد نیست اما تیمی که بازی قبلی اش را باخته باشد و در این فاصله کم بخواهد بازی کند به لحاظ روحی و روانی و جسمی وضعیت سختی دارد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در بازی برگشت الاهلی آنگونه که دلشان می خواست نمی توانستند در اواخر نیمه دوم بدوند و این موضوع هیچ دلیلی ندارد به جز خستگی و پرسپولیس از پس خستگی خود بر نیامد. مگر نه اینکه در بازی رفت و با اقتدار الاهلی را برده و در این بازی هم می توانستیم برنده باشیم. به هرحال آن بازی تمام شده و امروز روز بازی سپاهان است. با توجه به این موضوع که نمی توان فشردگی بازی های را کاری کرد و باید رو به جلو نگاه کرد، معتقدم بازی امروز یک دیدار 6 امتیازی حساس است که پرسپولیس می تواند با برد در آن 90 درصد قهرمانی خود را مسجل کند.

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: من تمرین چهارشنبه را دیدم، بازیکنان شادابی خوبی داشتند و بعضی وقت ها این گونه باخت ها تلنگری می شود برای همدلی بیشتر. بنده معتقدم پرسپولیس با حمایت هواداران می تواند در بازی جذاب امروز 3بر1 برنده باشد و به امید خدا و با تلاش بچه ها برنده این بازی فینال گونه خواهیم بود.

نظر شما