شناسهٔ خبر: 32497352 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جوانمرد در گفتگو با آنا:

۶مدرسه تخصصی ورزش در واحدهای دانشگاه آزاداسلامی راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی 6 مدرسه تخصصی ورزش در واحدهای این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

کمال جوانمرد در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از بازدید ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه) خبر داد و گفت: چهارشنبه از واحدهای جویبار، قائمشهر، ساری و بابل و پنج‌شنبه نیز از ۶ واحد چالوس، تنکابن، آمل، محمودآباد، نور و رامسر بازدید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها از امکانات این دانشگاه‌ها دیدن کرده‌ایم، افزود: این واحدها دارای ظرفیت بالایی هستند و استعدادهای زیادی در این واحدها نهفته است.

مدیرکل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: در این بازدیدها با تمامی رؤسای این واحدها جلساتی داشته‌ایم. همچنین اتمام دو پروژه سوله ورزشی ناتمام در واحدهای جویبار و رامسر نیز در اولویت قرار گرفت. همچنین در مدارس سما پنج واحد بابل، قائمشهر، ساری، آمل، تنکابن و چالوس تا تابستان امسال مدارس تخصصی ورزش و آکادمیک راه‌اندازی خواهیم کرد.

جوانمرد در ادامه توضیح داد: در واحد قائم‌شهر مدرسه تخصصی کشتی وجود داشت که تعطیل بود، قرار شد این مدرسه مجدداً راه‌اندازی شود. در واحد ساری مدرسه تخصصی شنا، در واحد آمل مدرسه تخصصی والیبال، در واحد تنکابن مدرسه تخصصی فوتسال، در واحد چالوس مدرسه تخصصی بسکتبال و در واحد بابل نیز مدرسه تخصصی تنیس روی میز راه‌اندازی و تقویت می‌شود.

وی در ادامه اذعان کرد: تا تابستان سال جاری در واحدهایی که این مدارس تخصصی ورزشی را نداشته باشند، تلاش می‌کنیم این مدارس در آن واحدها نیز راه‌اندازی شود.

مدیر کل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در این واحدها استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد. از همین رو راه‌اندازی پایگاه‌های تابستانی با استفاده از مجوزهای باشگاه‌های ورزش کمیسیون ماده پنج و با استفاده از مدارس سما در اولویت قرار دارد. این پایگاه‌های تابستانی به ویژه در رده‌های سنی پایین با هدف استعدادیابی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/4122/۴۰۸۴/

نظر شما