شناسهٔ خبر: 32497306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس تأکید کرد؛

نقش بی‌بدیل سپاه در پاسداری از انقلاب و تأمین امنیت کشور

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سپاه پاسداران از بدو تشکیل تاکنون نقش بی‌بدیلی را در پاسداری از انقلاب و تأمین امنیت کشور داشته است.

صاحب‌خبر -

نقش بی‌بدیل سپاه در پاسداری از ارزشهای انقلابامیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: همان‌طور که از نام سپاه پاسداران مشخص است، این نهاد انقلابی  از بدو تشکیل تاکنون نقش بی‌بدیلی را در پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلابی، تأمین امنیت و حراست از حدود و ثغور کشور داشته است.

وی افزود: امروز هم نام سپاه پاسداران بر تارک نظام اسلامی می‌درخشد و همه ما با این احساس که پاسدار انقلاب اسلامی هستیم، به این نام مقدس عشق می‌ورزیم و نسبت به آن متعهد هستیم.

امیر حیدری با بیان اینکه امروز کار دشمن تفرقه‌افکنی است و دشمنان می‌خواهند با این‌گونه اقدامات مذبوحانه، قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی و تحریم کردن این نهاد انقلابی، میان نیروهای مسلح تفرقه ایجاد کنند؛ اما همان‌طور که بارها گفته‌ایم، ارتش و سپاه یک ید واحد و لشکر واحد در برابر دشمنان هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: دست ارتش و سپاه تا ظهور دولت حق در دست یکدیگر است و شعار ما همچون گذشته «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی» است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما