شناسهٔ خبر: 32497164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

انتقاد باشگاه چلسی از اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای انگلستان؛ ادن هازارد شایسته حضور در تیم منتخب فصل 2018/19 لیگ برتر است

ستاره بلژیکی در حال سپری کردن بهترین فصل خود در فوتبال انگلستان است اما نام او در تیم منتخب فصل دیده نمی شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم منتخب فصل 2018/19 لیگ برتر از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه ای انگلستان مشخص شد. عدم حضور آلیسون بکر، محمد صلاح و به خصوص ادن هازارد، انتقادات زیادی را به این لیست وارد کرد. باشگاه چلسی که نماینده ای در تیم منتخب فصل ندارد، در مقاله ای به شایستگی ادن هازارد برای حضور در این لیست پرداخته است. دو نکته اصلی اشاره شده در وبسایت رسمی چلسی برای اینکه ادن هازارد باید در تیم منتخب فصل قرار می گرفت، عبارتند از:

1- ادن هازارد در کنار فن دایک، رحیم استرلینگ، سادیو مانه، سرخیو آگوئرو و برناردو سیلوا نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل بودند. نکته عجیب اینجاست که ادن هازارد در بین نامزدهای بهترین بازیکن فصل قرار داشت اما در تیم منتخب فصل، جایی برای او نبود!

2- در این فصل لیگ برتر، هیچ بازیکنی به اندازه ادن هازارد روی گل ها موثر نبوده است. او با 16 گل و 13 پاس گل، رکورد شخصی اش در لیگ برتر را در این فصل به ثبت رساند. بی سابقه بود که هازارد در یک فصل به رکورد 16 گل یا 13 پاس گل برسد. هازارد احتمالا در این فصل آقای پاس گل لقب می گیرد و در کورس آقای گلی هم در کنار آگوئرو، صلاح و اوبامیانگ حضور دارد.

نظر شما