شناسهٔ خبر: 32497095 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مطالبه‌نگار/19؛

دانشجویان گفتمان‌های مهم انقلاب را ترویج دهند

مقام معظم رهبری تشکل‌های دانشجویی را به ترویج گفتمان‌های مهم انقلاب ترغیب کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مقام معظم رهبری شاید تنها مقام مسئولی باشد که در طی این سال‌ها به صورت مداوم و مکرر با اقشار مختلف دانشجویی جلسه  برگزار کرده و علاوه‌بر اینکه به مطالبات آنها پاسخ می‌دهند، مطالبات و توصیه‌های خود را نیز مطرح می‌کنند.

ایشان برای تشکل‌های دانشجویی اهمیت بسیاری قائل است و آنها را به‌عنوان بازوی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه می‌داند.

در شماره نوزدهم از مطالبه‌نگار به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار سال 95 پرداخته می‌شود.

ایشان در دیدار با و فرمودند: گفتمان عدالت، اقتصاد دانش‌بنیان، پیشرفت ایرانی اسلامی، شتاب در یافته‌های علمی؛ اینها گفتمان‌های اصلی است؛ این گفتمان‌ها را تقویت کنید. گفتمان اقتصاد مقاومتی خیلی گفتمان مهمی است.تشکل‌های دانشجویی آنها را به ترویج گفتمان‌های مهم انقلاب ترویج کرده

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان توصیه کردند که درخصوص اجرای گفتمان‌ها از نهادهای متولی مطالبه کنند. ایشان فرمودند: باید نظارت بشود، کنترل بشود، باید دنبال‌گیری و رصد بشود، مهمتر آنکه باید مطالبه‌ی دائمی بشود و شماها می‌توانید در این زمینه نقش ایفا کنید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نمونه‌هایی از گفتمان‌های مهمی که تشکل‌ها باید در ترویج آنها تلاش کرده و اهتمام ورزند را عنوان کرده و می‌افزایند: مسئله‌ اقتصاد مقاومتی، مسئله‌ عدالت و پیشرفت ایرانی اسلامی مهم است. بنده این توسعه‌ غربی را به‌هیچ‌وجه قبول ندارم؛ پایه‌هایش غلط است، پیشرفت اسلامی ایرانی می‌تواند به عنوان یک گفتمان، به عنوان یک خواست عمومی مطرح بشود. شتاب در یافته‌های علمی نیز از همین قبیل است.

انتهای پیام/4007/

نظر شما