شناسهٔ خبر: 32496940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استاندار تهران از برگزاري همايش پرهزينه جلوگيري کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- استاندار تهران با صدور دستور لغو يک همايش آموزشي توسط اداره کل بازرسي استانداري، گفت: برگزاري همايش ها يا دوره هاي آموزشي پر هزينه در شرايط کنوني به هيچ عنوان پذيرفتني نيست.

به گزارش بامداد جمعه ايرنا به نقل از استانداري تهران، انوشيروان محسني بندپي در واکنش به تصميم برگزاري دوره آموزشي اداره کل بازرسي استانداري تهران در مشهد افزود: به محض اطلاع از اين برنامه، دستور لغو آن را صادر کردم.
به گزارش ايرنا، امروز انتشار تصوير نامه مديرکل بازرسي استانداري تهران به شهرداري هاي استان خبرسازشده بود.
در اين نامه بابت حضور هر نماينده هر شهرداري دراين همايش سه ميليون تومان مطالبه شده است.
استاندار تهران گفته است که در سالي که دشمنان انقلاب با اعمال تحريم هاي ظالمانه عليه ملت ايران درصدد دلسرد کردن مردم از نظام هستند برگزاري همايش هاي پرهزينه و اسراف بيت المال موجب از دست رفتن سرمايه و اعتماد اجتماعي خواهد شد.
محسني بندپي تاکيد کرد: مجموعه بازرسي استانداري تهران به عنوان تشکيلات مستقل نظارتي براي برخورد با تخلفات اداري و پيشگيري از بروز مواردي هم‌چون هزينه‌کردهاي غيرمتعارف نقش بسيار موثري در حوزه فعاليتي و حاکميتي دارد.
استاندار تهران گفت: اداره کل ميراث فرهنگي اين استان چندي پيش پيشنهاد برگزاري مراسم تجليل از دست‌اندرکاران ستاد سفرهاي نوروزي را در هتل پنج ستاره استقلال براي صرف شام به استاندار داد که در همان زمان دستور لغو اين مراسم در اين هتل را دادم.
وي ادامه داد: با توجه به شرايط اقتصادي کشور دليلي براي برگزاري مراسم تجليل از خادمان سفر نوروزي آن هم در مکان اشرافي و گران‌قيمت وجود ندارد‌.
محسني بندپي ادامه داد: براي اينکه نقاط آسيب و قوت خود را در اين ستادها بررسي کنيم اعلام کردم مراسمي را در مکاني معمولي و اداري بدون صرف شام برگزار کنند و نقطه نظرات به سمع و نظر مسؤلان برسد.
وي گفت: متاسفانه اين اقدام ها در استانداري تهران مرسوم شده بود که اميدوارم در دوره کنوني اين‌گونه فعاليت‌هاي غيرمتعارف و هزينه‌کرد‌هاي نامعقول از بيت‌المال را شاهد نباشيم.
شبد**3001/ 1008**1953
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما