شناسهٔ خبر: 32496933 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اصلانی در گفتگو با آنا:

بیش از 2 هزار خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از دستگیری بیش از 2 هزار خرده‌فروش مواد مخدر در هفته گذشته در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر اصلانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اظهار کرد: ما معتقدیم اگر با خرده‌فروشان مواد مخدر برخوردهای لازم صورت گیرد و دسترسی معتادان به مواد مخدر سخت و دشوار شود، قدمی مفید در زمینه اعتیاد و مقابله با موضوع مواد مخدر برداشته‌ایم.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: برخی از خرده‌فروشان برای چندمین بار دستگیر می‌شوند، لذا اگر مجازات این افراد بازدارنده باشد قطعاً متخلفان بعد از آزادی، دوباره به سمت خرید و فروش مواد مخدر نخواهند رفت.

وی با بیان اینکه در همین هفته گذشته بیش از 2 هزار خرده‌فروش مواد مخدر در کشور دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ما برای مقابله با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان ادامه دارد، اما وظیفه ما و پلیس مبارزه با مواد مخدر فقط در بحث دستگیری است؛ البته در موضوع ساماندهی معتادان هم ستاد و هم پلیس اقدامات بازپروری را نیز انجام می‌دهد.

اصلانی در پایان گفت: برخی از معتادان دارای بیماری‌های خاص و واگیردار هستند که باید برای آنها تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/4110/

نظر شما