شناسهٔ خبر: 32496628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پاسداری از خون شهدا را باید در عمل ثابت کنیم

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: باید خون شهدا را پاس داریم و این مهم را در عمل ثابت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سرتیپ خلبان حمید واحدی پنجشنبه شب در اولین یادواره شهید سلطانی روستای مهدی‌آباد این شهرستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند جوانان پای کار باشند و از تجربیات بزرگترها استفاده کنند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ما ایرانی‌ها ثابت کردیم که می‌توانیم، ادامه داد: الان کشور ما نیاز به وحدت بیشتر دارد بوق و کرناهای دشمن همه‌اش بلوف نظامی است و ما می‌توانیم کارها را خودمان به انجام برسانیم.

واحدی بیان کرد: عزیزان ما در نیروی هوایی زمان طاغوت نزدیک هواپیما نمی‌توانستند بروند حتی یک پیچ نمی‌توانستند باز و بسته کنند اما الان هواپیمای کوثر ساخت دست بچه‌های خودمان است و در همه علوم پیشرفت کردیم.

وی با اشاره به وقوع سیل در مناطقی از کشور ابراز داشت: سیل اگرچه ویرانی داشت اما مردم ثابت کردند که پشت هم هستند و اینکه ایرانی روی پای خود ایستاده را به جهان نشان دادند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز به اروپایی‌ها هم امید نیست و باید روی پای خودمان باشیم.

واحدی با بیان اینکه دشمن توان جنگ نظامی با ما ندارد، خاطرنشان کرد: شهدا ویژگی مهمی علاوه بر فداکاری و از خودگذشتگی، به نام زمان‌شناسی داشتند چون به موقع به امام راحل لبیک گفتند یکی از این افراد زمان‌شناس، شهید احمد سلطانی بود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این جلسات فرصتی مناسب برای تبیین شرایط و اقدام به‌موقع است جنگ همیشه جنگ سخت نیست جریان‌شناسی دشمنی دشمن نشان می‌دهد دشمن از جنگ پرهیز می‌کند امروز جنگ نرم و جنگ اقتصادی دو جبهه دشمن هستند.

واحدی تأکید کرد: در جنگ اقتصادی با حمایت از تولید ملی می‌توانیم در مقابل دشمن بایستیم و در غبار فتنه‌ها باید حق را از غیرحق تشخیص دهیم، گاهی دشمن با لباس دین به کارزار می‌آید.

وی عنوان کرد: باید خون شهدا را پاس داریم و این مهم را در عمل ثابت کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

نظر شما