شناسهٔ خبر: 32496582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر کار با نماینده ولی‎فقیه در گلستان دیدار کرد

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی امشب با آیت‌الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی امشب با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان دیدار و گفت‎وگو کرد.

نماینده ولی‎فقیه در استان گلستان در این دیدار اظهار کرد: سیلاب خسارت فراوانی را به بخش‎های مختلف استان گلستان وارد کرده است.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی با بیان اینکه سیل اخیر نشان داد ملت ایران یکپارچه و متحد هستند، افزود: دولت خسارت وارده به سیل‎زدگان را جبران کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز در این دیدار اظهار کرد: در کنار نعمت باران، خسارات بسیاری به بخش‌های مختلف وارد شده است و برای جبران خسارات همه آسیب‎دیدگان حادثه تلاش می‌کنیم تا زندگی مردم این مناطق باثبات‌تر شود.

محمد شریعتمداری ادامه داد: سیل با همه خسارات و ویرانی‌هایی که به همراه داشت، اما سیل مهربانی را جاری کرد و از سراسر ایران افراد بدون هیچ چشم‌داشتی کنار مردم سیل‌زده آمدند.

وی با بیان اینکه سیل مهربانی به سین هفت‌سین ما اضافه شد و پس از وقوع سیل اتحاد و وحدت در جامعه بیش از پیش فراهم شد، افزود: جامعه ایران نسبت به صبر مردم گلستان بعد از سیل سر تعظیم فرود آورد.

گفتنی است؛ سیل اخیر خسارات بسیاری به بخش‌های زنبورداری، ساختمان، جاده‌های بین مزارع و جایگاه‌های دام وارد کرد و حدود ۶ هزار و ۶۳۶ واحد جایگاه دام در سطح استان گلستان بر اثر وقوع سیلاب دچار خسران شدند.

همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در سطح استان گلستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفتند و برخی از این واحد‌های صنفی به‎ویژه در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان بر اثر وقوع سیلاب دچار خسارت شدند.

۱۰ هزار واحد بافنده فرش که در منازل مستقر هستند بر اثر وقوع سیلاب دچار خسارت شدند و ۱۵۰ واحد صنعتی در سطح استان گلستان از ۲۰ درصد الی ۸۰ درصد دچار خسارت شدند به‎ویژه در شهرستان آق‌قلا که ۳ هزار و ۵۰۰ شغل در این شهرستان فعال بودند خسارت زیادی بر اثر سیلاب ایجاد شد.

انتهای پیام/پ

سفر وزیر کار به گلستان

برچسب‌ها:

نظر شما