شناسهٔ خبر: 32496557 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«قسد» شایعات درباره حمله احتمالی به محور مقاومت در شرق سوریه را تکذیب کرد

سخنگوی شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در شمال شرق سوریه، اخبرا منتشر شده در خصوص قصد این نیروها برای حمله به نیروهای محور مقاومت و ارتش سوریه را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی شبه‌نظامیان کرد سوری که مورد حمایت ائتلاف آمریکاست، اخبار منتشر شده مبنی بر آمادگی این نیروها برای حمله به مواضع نیروهای محور مقاومت در شرق سوریه را تکذیب کرد.

«مصطفی بالی»، سخنگو و مدیر مرکز رسانه‌ای نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در حساب توییتری خود با رد این گونه گزارش‌ها و خبرها گفت که این شبه نظامیان قصد انجام حملات در منطقه «البوکمال»، واقع در شرق استان دیرالزور را ندارند و «این شایعات صرفا ساختگی است».

او گفت که نیروهای قسد همچنان به تعقیب گروه تروریستی داعش در شرق فرات مشغول هستند و هیچ برنامه‌ای برای عملیات نظامی در البوکمال ندارند. بالی تأکید کرد: «در این مدت، بر ریشه‌کن کردن داعش و تأمین امنیت مناطق آزاد شده تمرکز می‌کنیم».

طی دیروز و امروز برخی رسانه‌های عربی و کردی در منطقه مدعی شدند که ائتلاف آمریکا قصد دارد با کمک شبه نظامیان کرد و عرب تحت حمایت خود در شمال شرق سوریه، علیه نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن از جمله نیروهای ایرانی در منطقه البوکمال حمله کند.

انتهای پیام/

نظر شما