شناسهٔ خبر: 32496504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سیگوردسون: امیدوارم زوما در اورتون ماندنی شود؛ او از زمان پیوستن به تیم فوق العاده کار کرده است

کورت زوما فصل درخشانی با اورتون سپری کرده و بازیکنان این تیم خواهان دائمی شدن قرارداد او هستند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کورت زوما، مدافع 24 ساله چلسی که این فصل به صورت قرضی به اورتون پیوسته است تاکنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و نقش کلیدی در جایگاه این تیم در جدول و نزدیک شدن به سهمیه لیگ اروپا ایفا کرده است. گیلفی سیگوردسون و فیل جاگیلکا، دو همبازی او امیدوارند انتقال قرضی زوما به اورتون دائمی شود.

به نقل از Goal، پس از پیوستن مائوریتزیو ساری به چلسی، زوما در لیست مازاد قرار گرفت و طی قراردادی قرضی راهی مرسی ساید شد. این سومین انتقال قرضی او از زمان پیوستن به چلسی است. این بازیکن در اورتون موفق به 7 بار بسته نگه داشتن دروازه و به ثمر رساندن 2 گل شده است. گیلفی سیگوردسون، ملی پوش ایسلندی تافی ها، با حمایت از او در گفت و گویی با لیورپول اکو بیان کرد:

او از زمان پیوستن به تیم عالی کار کرده است، امیدوارم به ماندن فکر کند. مطمئنم باشگاه برای دائمی کردن قرارداد به او فشار می آورد، بازیکنان دیگر تیم نیز همینطور.

اما با توجه به محرومیت چلسی در فصل نقل و انتقالات، دائمی شدن قرارداد این بازیکن دشوار خواهد بود. باشگاه چلسی با به خدمت گرفتن بازیکنان نوجوان خارجی، متهم به نقض قوانین نقل و انتقالات از سوی فیفا شد و در صورت قطعی شدن این حکم، دو پنجره نقل و انتقالاتی قادر به خرید بازیکن نخواهد بود. در نتیجه چلسی به تمامی بازیکنان در دسترس خود احتیاج خواهد داشت و بعید است به جدایی دائمی زوما رضایت دهد. فیل جاگیلکا، کاپیتان اورتون که با عملکرد خوب زوما رفته رفته به بازیکنی نیمکت نشین بدل شده است، نیز خواستار ماندن او در باشگاه شد:

او (زوما) برای فرصت بازی بیشتر به باشگاه آمد. چند سال پیش دچار مصدومیتی شدید شد و بنابراین برای ادامه دوران حرفه ای و پیشرفتش نیاز به بازی های بیشتری داشت. او تاکنون فوق العاده ظاهر شده، شرایط چلسی نقش مهمی در باشگاه فصل آینده او خواهد داشت. باید منتظر بمانیم.

نظر شما