شناسهٔ خبر: 32496372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

میرور: الکسیس سانچز تنها برای یک ضربه به توپ در دربی منچستر 75000 پوند دریافت کرد

گفته می شود مدیر برنامه های الکسیس سانچز بندی عجیب در قرارداد او گنجانده است که علاوه بر دستمزد هفتگی، به ازای هر بازی نیز مبلغی را دریافت می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- نقشه حرارتی این مهاجم شیلیایی در جریان شکست بد منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی باعث شده است هواداران از باشگاه بخواهند او را در بازی های باقی مانده فصل نادیده بگیرد.

به گزارش Mirror، مرد 400,000 پوندی در دربی منچستر بعد از تعویض در دقیقه 78 تنها یک بار به توپ ضربه زد. همان یک ضربه هم درآمدی سرشار برای او داشت، آن هم به خاطر بندی که هنگام انتقال از آرسنال در قرارداد او گنجانده شده است. بعد از دربی، اکانت هواداری UnitedXtra فرصت را از دست نداد و هیت مپ الکسیس سانچز در نقاطی که صاحب توپ شده بود را منتشر کرد.

Heat map

مدیر برنامه های او فرناندو فلیچویچ، بندی در قراردادش گنجانده است که سانچز به ازای هر بازی برای شیاطین سرخ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان 75,000 پوند مازاد بر دستمزد هفتگی خود دریافت کند حتی اگر به صورت تعویضی وارد میدان شود. بر اساس گزارشات منچستر یونایتد قصد دارد به جهت صرفه جویی در منابع در تابستان آینده از شر الکسیس سانچز و مارکوس روخو خلاص شود! سانچز و روخو جایی در تفکرات سولسشر ندارند. این مهاجم 30 ساله هیچ گاه نتوانست خود را در ترکیب یونایتد تثبیت کند. او تنها در 17 بازی لیگ برتر به میدان رفته و تنها 2 گل برای شیاطین سرخ در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است. آخرین گل او در ژانویه گذشته مقابل باشگاه سابقش آرسنال در جام حذفی به ثبت رسید.

سولسشر اعتقاد زیادی به او ندارد و الکسیس تنها در 5 بازی در ترکیب ثابت تیم به میدان رفته است. سرمربی به خوبی از نیازهای تیم در فصل نقل و انتقالات آگاه است. باشگاه می داند که بعد از فصلی دردناک باید در نقل و انتقالات به خوبی عمل کند. سولسشر بعد از باخت در دربی گفت:

ما باید سخت تر کار کنیم. اولین روز از پیش فصل بسیار مهم خواهد بود و خواهیم دید چه کسانی خود را اصلاح کرده اند. می دانیم در مقابل چلسی باید عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم.

نظر شما