شناسهٔ خبر: 32496369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به منظور ارائه گزارش از وضعیت سیل‌زدگان؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد

خرم‌آباد- آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان با آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید عالیقدر شیعیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان روز پنجشنبه با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان دیدار و به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سیل زدگان در لرستان پرداخت.

در این دیدار آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: سلام و همدردی مجدد من را به مردم مؤمن استان لرستان به ویژه به مردم آسیب دیده از حادثه سیل پلدختر و معمولان برسانید.

وی افزود: من از روز اول با دیدن تصاویر حادثه ویرانگر سیل بسیار متأثر شدم؛ لازم است مسئولین نسبت به جانمایی مناسب برای ساخت منازل سیل زدگان سریع‌تر اقدام کنند و در حال حاضر نیز مکان اسکان موقت آبرومندی در نظر بگیرند.

این مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: در این راستا مردم نیکوکار و خیرین باید کمک کنند، این یک وظیفه است و من هم به صورت متمرکز برای همه سیل زدگان کمک‌هایی را به هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام دادم باز هم کمک می‌کنم.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: امیدوارم که خداوند متعال به فضل و کرمش مشکلات را حل کند و خود موجب آرامش دل سیل زدگان باشد.

نظر شما