شناسهٔ خبر: 32496349 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدایی مدافع فرانسوی بارسلونا منتفی شد

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا، قصد دارد به بازی کردن در این تیم ادامه دهد.

صاحب‌خبر -


به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های طولانی مدت این فصل باعث شد اومتیتی از ترکیب بارسلونا دور شود و عملکرد درخشان جرارد پیکه و کلمنت لانگله، کار وی را برای بازگشت به ترکیب اصلی دشوار ساخته و اخبار در مورد جدایی اومتیتی افزایش یافته است.

 

همچنین با توجه به تمایل فراوان بارسلونا به جذب ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان و هلندی آژاکس، شرایط در فصل بعد برای اومتیتی دشوارتر هم خواهد شد، اما به نظر می رسد با این شرایط نیز وی میلی به جدایی ندارد و انتقال او به تیم هایی چون یوونتوس و منچسترسیتی فعلا منتفی شده است.

 

 

روزنامه فرانسوی اکیپ امروز اعلام کرد تیم های مختلفی از لیگ برتر و سری آ ها تمایل دارند که با این مدافع مرکزی جوان قرارداد امضا کنند، با این حال، اومتیتی به مدیر برنامه خود گفته است که قصد ندارد به این پیشنهادات گوش دهد و در بارسلونا ماندنی است. قرارداد فعلی اومتیتی تا سال 2023 اعتبار دارد و مدافع فرانسوی فعلا تمایلی مبنی بر جدایی ندارد.

 

بند آزادسازی قرارداد اومتیتی 500 میلیون یورو است و طبیعی است که بارسلونا به پیشنهاد 35 میلیون یورویی یوونتوس پاسخ منفی خواهد داد و در چنین شرایطی جدایی او منتفی است.

نظر شما