شناسهٔ خبر: 32496284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان:

جامعه ۱۴ میلیونی کارگران وضعیت خوبی ندارند/ مسئولان گلستان گرفتار بازدید مسئولان ملی شدند

شریعتمداری گفت: جامعه ۱۴ میلیونی کارگری ما وضعیت مطلوبی ندارد و باید شرایطی را فراهم کنیم که کارگران شاغل زندگی عزتمندی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد شریعتمداری» شامگاه امروز (پنجشنبه ۵ اردیبهشت) در نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونی‌ ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: بالغ بر ۱۵ هزار نفر شهدای کارگری ثبت و درج شده است ولی بدون شک در این آمار با توجه به اعزام بسیجی بسیاری از کارگران بالاتر است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارگران در کوران‌های انقلاباسلامی همیشه همراه نظام و انقلاب بودند و با وجود همه سختی‌ها بسیار نجیبانه همراهی داشتند.

 

شریعتمداری گفت: جامعه ۱۴ میلیونی کارگری ما وضعیت مطلوبی ندارد و باید شرایطی را فراهم کنیم که کارگران شاغل زندگی عزتمندی را داشته باشند.

 

وی افزود: خرسند هستیم همکاران ما در سنوات گذشته تا به امروز تلاش کردند که شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که مشکلات حوزه کارگری کم شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: حداقل دستمزد با حقوق کارمندان فاصله فزاینده‌ای دارد و این مهم منجر به آن شده که سبد معیشت کارگران کوچک شود.

 

شریعتمداری افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند موضوع کارگران مسئله مهمی است و باید همه قوا تلاش کنند تا موفقیت‌هایی در این حوزه پیش بیاید.

 

وی گفت: در روزهای ابتدایی سال به دلیل نزول باران منجر به مشکلاتی برای ۲۶ استان کشور شد و سه استان کشور خسارت زیادی دیدند.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: به دنبال گرفتن عکس یادگاری در مناطق سیل زده نبودم هرچه تلاش کردم که کاروانی از خودرو برای بازدید از مناطق سیل زده اتفاق نیفتد فایده نداشت.

 

شریعتمداری گفت: مسئولان استان گلستان گرفتار  بازدید مسئولان ملی شدند.

 

وی افزود: در کل کشور سیل مهربانی به سین هفت سین مردم ما افزوده شده و این مهم منجر به اتحاد و وحدت جامعه شد و باید قدر آن را بیشتر بدانیم.

 

نظر شما