شناسهٔ خبر: 32495895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رسانه ها در تحقق شعار سال اهتمام ورزند

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار مهدی پارسا پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت اظهار داشت: همه باید در حمایت از کالای

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار مهدی پارسا پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت اظهار داشت: همه باید در حمایت از کالای ایرانی اهتمام داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: باید رسانه ها با ورود به واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، با موشکافی علت مشکلات آن واحدها را به اطلاع مسئولان برسانند که بازخورد این اقدامات به مردم بر می گردد.
وی در ادامه سخنانش گفت: بسیج رسانه با استفاده از خبرنگاران و اصحاب رسانه ، ظرفیت خوبی در جامعه رسانه ای کشور ایجاد کرده است.
پارسا بسیج رسانه را قطب تربیت کادر جبهه تراز انقلاب اسلامی و همگام نمودن رسانه ها با گفتمان انقلاب اسلامی ذکر و اضافه کرد: بسیج رسانه پشتوانه همه اقشار و ماموریت های بسیج است.
وی با بیان اینکه باید بسیج رسانه بیشتر معرفی شود، گفت: اگر قدرت رسانه نبود، در همین سیل اخیر این حماسه مردمی شاید به این شکل خلق نمی شد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت های این رسانه و رویکرد آن در کمک به توسعه استان بیان کرد.
در پایان نیز تابلوی یادمان شهدای بسیج رسانه و شهدای مدافع حرم گیلان از سوی سازمان بسیج رسانه استان به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اهدا شد.
2007
انتهای پیام

نظر شما