شناسهٔ خبر: 32494187 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

هدیه همراه اول در جهت جلب رضایت مشترکین و دلجویی از آنها

عباس خوانساری

صاحب‌خبر -

حتما همانطور که در خبرها مطلع شده اید، در پی بروز مشکل فنی در روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه صدور صورتحساب همراه اول، صورتحساب هایی با مبلغ نادرست و بیشتر از مبلغ واقعی برای تعداد حدود 180 هزار نفر از مشترکان اپراتور اول صادر شده بود.

معمولا در کشور ما، درصورت وقوع چنین اتفاقاتی شرکتها یا عکس العملی نشان نمی دهند و یا نهایتا خسارت وارده به مشتری را با بازگردانی همان مبلغ جبران می کنند. اما شرکت همراه اول همانند گذشته در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق مشترکین ضمن اعلام رسمی و به موقع اشتباه پیش آمده، و ارسال پیامک عذرخواهی به این مشترکین، مبلغ اضافه پرداخت را به عنوان بستانکار در صورتحساب دور بعدی این تعداد مشترکین درج کرد.

همچنین همراه اول به این موضوع بسنده نکرده و برای مشترکانی که در روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته اند هدیه ای با عنوان “بسته سپاس” در نظر گرفته است.

بسته های هدیه «مکالمه درون شبکه یک روزه» و «۲ گیگابایت اینترنت همراه یک روزه» می باشد که مشترکین بسته به نیاز خود می توانند به دلخواه یکی از این بسته ها را از طریق کد دستوری #۶*۱۰* فعالسازی و استفاده نمایند. لازم به ذکر است این هدیه همراه اول تا تاریخ 11 اردیبهشت قابل فعالسازی و استفاده می باشد.

ضمنا همراه اول اعلام کرده است که صورتحساب اصلاح شده این مشترکین به زودی برای اطلاع این مشترکین ارسال خواهد شد.

 

شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول نیز در همین راستا در مصاحبه ای که با شبکه 2 سیما (اخبار 20:30) داشت توضیحات لازم در خصوص این اتفاق و هدیه درنظر گرفته شده ارائه کرد که در کلیپ زیر می توانید آن را مشاهده کنید :

</center> </p> <p> </p> <hr/>

نظر شما