شناسهٔ خبر: 32494113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

توزیع منابع بر اساس آمایش انجام شود

یاسوج- نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب توزیع منابع بر اساس آمایش انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد، افزود: توزیع عدالت محور منابع با تکیه بر آمایش مورد تاکید است و در حال حاضر اغلب چانه زنی مبنای این موضوع است.

زارعی با بیان اینکه استان بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد و ۲۲.۵ درصد تأمین نیازهای جنگ در دوران دفاع مقدس را داشته و تاریخ آن با ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم پیوند داشته است، تصریح کرد: همه داشته‌های استان متعلق به بعد از پیروزی انقلاب است.

زارعی با اشاره با خسارت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به استان، ابراز داشت: علیرغم خسارت سنگین، با همدلی و همراهی مردم و تلاش متولیان جریان سیل از استان عبور کرد و جبران خسارات وارده مورد تاکید است.

زارعی به ظرفیت آبی استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان با تولید بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب آب از تولید کنندگان اصلی آب کشور است و تنها در ۴۰ ساعت، بارش ۳۰۰ میلی متر باران در بارندگی‌های اخیر به ثبت رسید و ارتقای ظرفیت‌های زیرساختی این بخش لازم است.

نظر شما