شناسهٔ خبر: 32492602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بابلسر:

تعداد بیمه شدگان اجتماعی کشاورزی در بابلسر ۵۶ درصد رشد یافت

بابلسر-فرماندار بابلسر با اشاره به رشد ۵۶.۶ درصدی تعداد بیمه شدگان اجتماعی کشاورزی در سال ۹۷ گفت: تعداد بیمه شدگان در سال گذشته به ۳۷۱ نفر رسید اما این آمار در سال ۹۶ حدود ۲۱۰ نفر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن زاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران در مجتمع شهید عظیمی بابلسر اظهار کرد: در طول سه سال اخیر شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه بیمه روستایی عشایری در سطح استان و شهرستان بودیم.

وی با اشاره به افزایش پذیرش بیمه شده در سال ۹۷ عنوان کرد: نیاز است کارگزاران تلاش بیشتری کنند تا با ترغیب کشاورزان و روستاییان شاهد ارتقای نرخ بیمه شدگان در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار بابلسر با اشاره به رشد ۵۶/۶ درصدی تعداد بیمه شدگان در سال ۹۷ گفت: تعداد بیمه شدگان در سال ۹۷ تعداد ۳۷۱ نفر بود که این آمار در سال ۹۶ تعداد ۲۱۰ نفر بود که نشان از رشد ۵۶/۶ درصدی تعداد بیمه شدگان در شهرستان دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر عدم اعتماد و باورمندی مردم را مهم‌ترین آسیب این حوزه دانست و افزود: یکی از راهکارها برای حمایت از سالمندان می‌تواند پوشش بیمه‌ای باشد که باید با ایجاد انگیزه در کشاورزان و روستاییان آنها را به این سمت سوق دهیم.

نظر شما