شناسهٔ خبر: 32492086 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

طی اطلاعیه‌ای؛

اصلاحیه جدید دفترچه انتخاب رشته دکتری منتشر شد

سازمان‌ سنجش‌ در رابطه با اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دكتری نيمه‌متمركز سال 1398 و تمديد مجدد مهلت انتخاب رشته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان‌ سنجش‌ در رابطه با اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دكتری نيمه‌متمركز سال 1398 و تمديد مجدد مهلت انتخاب رشته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دكتری نیمه‌متمركز (Ph.D) سال 1398 در تاریخ 98/01/28 و اطلاعیه اصلاحات آن دفترچه مورخ 98/02/03، با توجه وصول رشته‌های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته (به شرح ذیل)، بدین‌وسیله به اطلاع كلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذكور می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی كه تا این تاریخ (98/02/03) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است كه متقاضیان بتوانند تا پایان روز یكشنبه مورخ 98/02/08 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

در ادامه نوشته شده است: لذا كلیه متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ 98/02/03 و این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذكور اقدام کنند.

در پایان تأکید شده است: ضمناً آن دسته از داوطلبانی كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش كدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/4107/

 

نظر شما