شناسهٔ خبر: 32485632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

پیام تبریک فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) به سرداران سلامی و جعفری

سپاه نیوز: سردار حسنی آهنگر در پیام های جداگانه ای انتصاب فرمانده کل سپاه و مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را تبریک گفت.

متن پیام سردار حسنی آهنگر به این شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛
با حمد و ثنای پروردگار عزوجل و درود بی پایان بر عبدو رسولش، حضرت ختمی مرتبت، بهانه خلقت و فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان مطهرش؛ انتصاب شایسته جنابعالی که از سرمایه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این نظام مقدس می باشید از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیانگر تعهد،اخلاص، کارآیی و کارآمدی آن برادر عزیز در ایفای نقش مدیریتی در سطوح عالی نظام است ،تبریک عرض می نمایم.

از خداوند منان سعادت، توفیق روزافزون و سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

سردار سرلشکر پاسدار برادر محمدعلی جعفری
فرمانده محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)

سلام علیکم؛
با حمد و ثنای پروردگار عزوجل و درود بی پایان بر عبد و رسولش، حضرت ختمی مرتبت، بهانه خلقت و فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان مطهرش؛ انتصاب شایسته جنابعالی که از سرمایه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این نظام مقدس می باشید از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) که بیانگر تعهد، اخلاص، کارآیی و کارآمدی آن برادر عزیز در ایفای نقش مدیریتی در سطوح عالی نظام است، تبریک عرض  می نمایم.

از خداوند منان سعادت، توفیق روزافزون و سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی آهنگر
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)

انتهای پیام/02

نظر شما