شناسهٔ خبر: 32484474 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار جمعی از کارگران استان مرکزی با نماینده، ولی فقیه/ آیت الله دری:رفاه و مسائل اقتصادی کارگران بیشتر مورد توجه قرار گیرد

جمعی از کارگران استان مرکزی با آیت الله دری دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمعی از کارگران استان مرکزی و مدیران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان   به مناسبت هفته کارگر با آیت الله دری نماینده، ولی فقیه دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این دیدار به مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: کارفرمایان و مسئولان استان باید در رفع نیاز‌ها و مشکلات کارگری تلاش بیشتری کنند و رفاه و مسائل اقتصادی کارگران باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن یادآوری در پیش بودن ماه مبارک رمضان و بهره مندی از این ما شریف به جایگاه کارگر و کار در اسلام اشاره کرد و افزود: کارگر در جامعه اسلامی از ارزش بالایی برخوردار است و کسی که پیامبر دستور او را می‌بوسد و عرق او را مقدس می‌داند.

پیش از سخنان آیت الله دری نجف آبادی آبایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از عملکرد یکساله مجموعه خود و به موقع مرتفع شدن بخشی از مشکلات در استان مرکزی گفت.

آبایی افزود: در یک سال اخیر با همت با حمایت‌های مسئولان استان و مدیران کشوری مشکل بعضی از شرکت‌هایی که مشکلات اخراج کارگران و یا پرداخت حقوق و یا معوقه داشتند به حداقل رسیده و در تلاشیم تا امنیت شغلی کارگران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

یکی از کارگران هم به نمایندگی از کارگران برخی از مشکلات کارگران را مطرح کرد.

انتهای پیام / ج

آیت الله دری نجف آبادی:رفاه و مسائل اقتصادی کارگران بیشتر مورد توجه قرار گیرد

برچسب‌ها:

نظر شما