شناسهٔ خبر: 32482887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صالحی امیری:

تلاش ها و انگیزه استاندار البرز نوید بخش شکوفایی است

کرج - ایرنا - رییس کمیته ملی المپیک کشور گفت: تلاش ها، اقدامات و انگیزه استاندار البرز نوید بخش تحول و شکوفایی برای استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز سید رضا صالحی امیری در جلسه شورای اداری استان البرز افزود: استاندار سختکوش و باانگیزه البرز، از درون بدنه وزارت کشور برای این سمت منصوب شده است.
وی ادامه داد: به شخصه با توجه به عملکردها و بازخورد اقدامات، اکنون آینده درخشانی را برای استان البرز متصور هستم.
صالحی امیری با اشاره به اینکه از تهدیدهای خارجی و بحران های طبیعی عبور خواهیم کرد، افزود: نظام تجارب کافی را برای عبور از این چالش ها را دارد.
رییس کمیته ملی المپیک کشور با اشاره به اینکه وفاق به این معناست که همگان از منافع فردی به سمت منافع جمعی حرکت کنند، عنوان کرد: تمام مدیران باید بدانند که در یک کشتی و یک نظام سیاسی هستند.
وی با اشاره به بحران سیل اخیر در نقاط مختلف کشور گفت: حجم بحران فراتر از توان مدیریتی کشور و خسارات بسیار وسیع است که تمامی قوای کشور پای کار آمده اند، بنابراین نمی توان در این شرایط به دولت هجمه ناکارآمدی وارد کرد.
صالحی امیری با بیان اینکه عدم ثبات مدیریت ها در سطوح مختلف کشور آسیب زا است، افزود: برنامه ریزی استراتژیک با مدیریت پایدار محقق می شود.
8029/ 6155

برچسب‌ها:

نظر شما