شناسهٔ خبر: 32480308 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سازمان حمایت:

سال گذشته بیش از262 هزارشکایت به سامانه 124 اعلام شد

تهران - ایرنا - معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان روز چهارشنبه گفت: در سال گذشته 262 هزار و 649 شکایت به سامانه 124 اعلام شد که گرانفروشی، تقلب و عدم درج قیمت بیشترین شکایات را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت، « شهرام میراخورلو» افزود: در سال گذشته 86 درصد شکایات در بخش کالاها و 14 درصد در بخش خدمات بوده است.
وی بیان کرد: در این مدت نان و میوه و سبزیجات و همچنین رستوران ها و تعمیرگاه های خودروهای سبک به ترتیب بیشترین سهم شکایات را در بخش خدمات به خود اختصاص دادند.
میراخورلو اظهار داشت: در سال 97 از مجموع شکایات واصله توسط ستادهای خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها 6 هزار و 205 فقره برابر با 6 درصد از کل شکایات جنبه خصوصی داشته که با ارزش بیش از 186 میلیارد ریال قبل از تشکیل پرونده تخلف در کارگروه های رسیدگی استانی منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.
وی همچنین تاکید کرد: سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان از طریق شماره تلفن 124 شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نظرات مردمی آماده است.
این مقام مسئول در سازمان حمایت از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در زمینه عدم درج قیمت ،عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و عدم عرضه شکایت خود را اعلام کنند تا در سریعترین زمان با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد.
شبک**1108** 1723

نظر شما