شناسهٔ خبر: 32479564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرمانشاه در تدارک برگزاری فینال جام حذفی کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از قطعی شدن ۹۰ درصدی میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به پیگیری‌های چندماه گذشته مسئولان ورزش استان و حمایت استاندار برای میزبانی کرمانشاه در برگزاری فینال جام حذفی، اظهار کرد: هرچند مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری این فینال در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه ایرداتی به این ورزشگاه وارد کرده بودند، اما تمام ایرادات در حال رفع شدن است و تا زمان برگزاری مسابقه این ورزشگاه کاملا آماده بازی خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به نشستی هم که با حضور وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدارسیون فوتبال، اسفند سال گذشته در قصرشیرین داشتیم، میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی تا ۹۰ درصد قطعی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به موضوع احداث خانه جوان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خانه جوان کرمانشاه که بزرگترین ویکی از بهترین خانه‌های جوان ایران است، با اعتبار حدود هشت میلیارد تومان در مساحت دو هزار متر مربع و در هشت طبقه طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی یادآورشد: اعتبار احداث خانه جوان اسلام آبادغرب نیز تامین شده و پیمانکار در حال ساخت این خانه جوان است.

انتهای  پیام/ز

 

خانه جوان کرمانشاه  بزرگترین  خانه‌ جوان ایران است

نظر شما