شناسهٔ خبر: 32479408 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موبایلستان | لینک خبر

اپلیکیشن Galaxy Wearable با ایرادی جهانی روبرو شد!

مهتاب جهاندار

صاحب‌خبر -

خبرهای منتشر شده از سمت کاربران استفاده کننده از گلکسی واچ یا گیر اسمارت واچ نشان از این دارد، تمامی افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند با یک ایراد در اپلیکیشن Galaxy Wearable مواجه شده اند. در ادامه مشکلاتی که اخیرا برای گلکسی فولد سامسونگ به وجود آمده است، این شرکت با به مشکل کردن اپلیکیشن مخصوص مدیریت گجت های پوشیدنی اش وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است. نکته جالب توجه این است که این مشکل برای تعدادی مشخصی از کاربران و یا در بازارهای مشخصی پیش نیامده است، بلکه تمامی دارندگان گلکسی واچ یا Gear Smartwatch به تازگی با مشکلی در اپلیکیشن Galaxy Wearable روبرو شده اند.

پنجشنبه هفته گذشته بود که موضوع جدید در انجمن پشتیبانی وب سایت سامسونگ با همین عنوان ایجاد شد. به دنبال آن کاربران زیادی مشکل به وجود آمده درباره این اپلیکیشن را در این پست، به شرکت اطلاع دادند. البته جالب اینجاست که اگر گلکسی واچ یا گیر اسمارت واچ شما با گوشی سامسونگ تان Pair شده باشد، این مشکل به سراغ شما نخواهد آمد. زیرا این مشکل فقط برای گوشی های تولید شده برای سایر برندها ایجاد شده است. اما این مشکل که به صورت ناگهانی برای تمامی کاربران استفاده کننده از گوشی های هوشمند سایر شرکت به وحود آمده است، چیست؟

قضیه به این ترتیب می باشد که تمامی کاربرانی که از گلکسی واچ یا گیر اسمارت واچ درکنار گوشی هایی به غیر از سامسونگ استفاده می کنند، به هیچ عنوان قادر نیستند که وارد اکانت خودشان بشوند و پس از وارد شدن به این نرم افزار با کی صفحه سفید روبرو می شوند. در حال حاضر هیچ راه حلی وجود ندارد، اما شخصی به نام Gavin در صفحه توییتر خود مدعی شده که مسئولان سامسونگ از این مشکل باخبر بوده و در صدد رفع آن برآمده اند.

اگر شما تا این لحظه ساعت هوشمندتان را ریست نکردید، بهتر است تا رفع شدن این مشکل پیش آمده صبر کنید، اما اگر چنین کاری انجام داده اید و شما نیز مانند همه با این صفحه سفید با وارد شدن به نرم افزار مواجه می شوید، فعلا راهی به جز این ندارید که قید استفاده کردن از ساعت هوشمندتان را تا زمان رفع شدن این این موضوع بزنید.

بیشتر بخوانید

 

نظر شما