شناسهٔ خبر: 32479145 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

گوشی هواوی Y5 2019 با چیپست مدیاتک Helio A22 رسما معرفی شد

گوشی ارزان قیمت هواوی وای ۵ ۲۰۱۹ (Huawei Y5 2019) رسما معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

گوشی ارزان قیمت هواوی وای ۵ ۲۰۱۹ (Huawei Y5 2019) رسما معرفی شد. این گوشی ارزان قیمت از قاب پشتی چرم مصنوعی بهره می‌برد که می‌تواند برگ برنده‌ی آن نسبت به رقبا باشد. همچنین باید بدانید که گوشی هواوی Y5 2019 با چیپست مدیاتک Helio A22 رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی هواوی Y5 2019

هواوی Y5 2019

هواوی Y5 2019

مدت‌ها بود شایعاتی را در مورد گوشی هواوی وای ۵ ۲۰۱۹ می‌شنیدیم و حالا غول چینی رسما از آن پرده برداری کرد. این دیوایس اساسا همان مدل وای ۶ پرو ۲۰۱۹ با یک نمایشگر کوچک‌تر، ظرفیت رم کمتر و یک دوربین سلفی با وضوح کمتر است. در حالی که وای ۶ پرو به یک نمایشگر ۶٫۰۹ اینچی، رم ۳ گیگابایتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است، اما هواوی وای ۵ جدید از یک نمایشگر ۵٫۷۱ اینچی،‌ ۲ گیگ رم و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. جدا از این تفاوت‌ها، همه چیز بین این دو گوشی یکسان است.

مشخصات فنی هواوی Y5 2019

گوشی هواوی Y5 2019

گوشی هواوی Y5 2019

هواوی وای ۵ ۲۰۱۹ از چیپست هلیو A22 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد و در راس بخش نرم افزاری آن نیز رابط کاربری EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید ۹ قرار دارد. این دیوایس در دو نسخه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد، هرچند شما شما می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس دی حافظه‌ی آن را به ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء ببخشید.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار دارد و یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی که توسط یک درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. ضمنا این دیوایس در چهار رنگ مشکی Midnight Black، مشکی Midnight Modern، قهوه‌ای Amber Brown و آبی Sapphire Blue روانه‌ی بازار خواهد شد. به استثنای نسخه‌ی آبی، همه‌ی این مدل‌ها از قاب پشتی چرم مانند بهره می‌برند.

در حال حاضر قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی ارزان قیمت هواوی هنوز مشخص نشده است. نظر شما درباره گوشی هواوی Y5 2019 چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما